حکایت آخرین نینجا واقعی +تصاویر

۰۹اردیبهشت،

شهر ایگا که با کوه ها احاطه شده، مهد هنر نینجا محسوب می گردد و از زمان پیدایی آن تا دوره بیست و یکمین رئیس قبیله بان که در آن نینجاها زندگی می کردند تقریبا ۵۰۰ سال می گذرد. تنها شخص زنده ای که تمام مهارت های نینجای واقعی را داراست ….

ماهیت مرموز نینجاها، در قرن اخیر، توجه مردم ژاپن و سپس کل دنیا را جلب کرد و آن را به بخشی از فولکلور و افسانه‌های این کشور تبدیل کرد.

به گزارش روزگارنو، شهر ایگا که با کوه ها احاطه شده، مهد هنر نینجا محسوب می گردد و از زمان پیدایی آن تا دوره بیست و یکمین رئیس قبیله بان که در آن نینجاها زندگی می کردند تقریبا ۵۰۰ سال می گذرد. تنها شخص زنده ای که تمام مهارت های نینجای واقعی را داراست فردی ژاپنی به نام جینیچی کاواکامی است.

جینیشی کاواکامی ۶۳ ساله، مهندس بازنشسته، آخرین نینجا ژاپن محسوب می گردد. بنابراین، پس از او کسی نیست که عنوان بیست و دومین رییس گروه “بان” را به دست آورد.  پریدن از ارتفاع، یادگیری شیمی و ساخت مواد منفجره، هواشناسی و حتی روانشناسی از جمله مهارت های یک نینجا است که آقای کاواکامی از پس همه اینها بر آمده است.

تخصص بسیار بالا در هنر مرموز و پیچیده جاسوسی و ترور خاموش، از ویژکی نیجاهاست. آنها به ندرت دیده و شنیده می شوند… مگر در زمان اقدام!


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.