آخرین وضعیت استقلال پیش از بازی برابر العین

۰۹اردیبهشت،

Amir Kholoosi-4-86.jpg

قلعه‌نویی در آخرین تمرین استقلال پیش از بازی با العین غایب بود.

حامد افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ آخرین وضعیت استقلال در امارات گفت: خدا را شکر هیچ مشکلی در بدو ورود به امارات نداشتیم و نیم ساعته از فرودگاه خارج شدیم. همه چیز مطلوب بود و در یک سفر زمینی از دوبی به العین رفتیم. در فرودگاه کلید هتل‌مان را تحویل گرفتیم و هیچ مشکل حاشیه‌ای در این جا نداشتیم.

او در ادامه دربارهٔ آخرین تمرین استقلال پیش از بازی برابر العین گفت: در تمرین امروز امیر قلعه‌نویی حاضر نبود. سبب غیبت قلعه‌نویی کسالت بود و او ترجیح داد در هتل بماند. به همین سبب تمرین امروز استقلال با نظارت مجید صالح برگزار شد.

مدیر رسانه‌ای آسیایی استقلال در ادامه افزود: تمرین امروز استقلال سبک بود و محور آن بیشتر روی شوت و ارسال از جناحین بود. همچنین دوربین الجزیره با حضور در محل تمرین با بازیکنان و آقایان جویباری و فتح‌الله‌زاده نیز گفت‌وگو کرد. تمرین امروز استقلال را ۳۰ تا ۴۰ ایرانی از نزدیک تماشا کردند و پس از تمرین با بازیکنان استقلال عکس گرفتند.

او در پایان دربارهٔ ساعت تمرین استقلال صحبت کرد و افزود: تمرین استقلال به وقت محلی ۱۹:۵۰ آغاز و ساعت ۲۰:۵۰ به پایان رسید.

به گزارش ایسنا استقلال روز سه‌شنبه ساعت ۲۰:۱۵ به وقت تهران باید به مصاف العین امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.