آغازاجراهای دفتر تئاتر کاربردی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۱:۱۹:۱۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

از پنجشنبه اول تیرماه ، با موضوع خانواده؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر دفتر تئاتر کابردی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از آغازاجراهای عمومی تئاترکاربردی با موضوع خانواده در تماشاخانه ماه حوزه هنری خبر داد .
به گزارش خبرگزاری آریا،علی ظفرقهرمانی نژاد با اعلام این خبر افزود : از ابتدای خرداد ماه سال جاری دفتری در مرکزهنرهای نمایشی حوزه هنری با عنوان دفترتئاتر کاربردی راه اندازی شده ، که یکی از آنها اجراهای مستمر درام کاربردی با استفاده از تکنیک های تئاتر شورایی است که هر هفته روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه از ۱۸ تا ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزه هنری برای علاقه مندان اجرا می شود .
وی ادامه داد : اولین دور اجراهای عمومی این دفتر از پنجشنبه اول تیر ماه  با اجرای یک اثر نمایشی با موضوع خانواده میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود ضمن اینکه در کنار این اجراها سمیناری هم هر دوهفته یک بار با حضور یکی از مدرسان و پژوهشگران عرصه تئاتر در این زمینه برگزار خواهد شد که در اولین برنامه از آقای منصور براهیمی برای شرکت دعوت کرده ایم .
مدیر دفتر تئاتر کاربردی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با بیان اینکه سمینارهای یاد شده هر دو هفته یک بار با موضوع ویژه ای دنبال می شود ، گفت : علی اکبر علیزاد ، مهدی نصرالله زاده ، فریندخت زاهدی ، حسن دولت آبادی ، داود کیانیان اساتیدی هستند که در این سمینار ها حضورپیدا می کنند .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۲۴۱۹۱۱۲۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.