آغاز به کار جشنواره فیلم کودک با حضور افتخاری فرزندان شهدای هسته‌ای

افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک؛

بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با حضور بیست و نه کشور خارجی امروز در اصفهان و با برپایی آیین گشایش در مجموعه گل نرگس رسما آغاز خواهد شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان؛مراسم افتتاحیه این جشنواره که با سخنرانی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست سازمان سینمایی همراه خواهد بود ، با حضور گروهی از هنرمندان سینمای کشور و اهالی رسانه و نیز بسیاری از مقامات سیاسی و فرهنگی کشور و همچنین هفتاد و شش میهمان خارجی جشنواره از سی و پنج کشور با اجرای “امیرحسین مدرس” و “داود منفرد ” و از ساعت ۱۸٫۳۰ برگزار می گردد ، و بدین ترتیب این جشنواره رسما آغاز به کار خواهد کرد . شایان ذکر است؛ نمایش فیلمها از صبح دوشنبه در سینماهای شهر اصفهان آغاز گردیده ، و با استقبال قابل توجه مردم در ابتدای مسیر جشنواره ، انتظار می رود جشنواره کودک و نوجوان در این دوره نیز همانند دوره های قبلی جشنواره ای پرمخاطب و مردمی باشد.
لازم به ذکر است؛ امروز در مراسم افتتاحیه با بزرگداشت هنرمندانی نظیر مسعود کرامتی ، سیروس حسن پور ، گورگن سیمونی گریگوریان و زاون قوکاسیان از زحمات و دستاوردهای این هنرمندان تقدیر خواهد شد . همچنین در این مراسم “علیرضا احمدی روشن” و “آرمیتا رضایی نژاد ” فرزندان شهدای هسته ای به عنوان میهمانان ویژه حضور خواهند داشت .
هم‌چنین؛ این مراسم با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار می گردد و به صورت زنده از شبکه استانی اصفهان و سایر شبکه های داخلی و خارجی پخش خواهد شد .
گفتنی است؛‌ هیات داوری بخش مسابقه بین الملل نیز امروز با برگزاری نشست نهایی ، به جمع بندی نظرات خود خواهند پرداخت . بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از دوشنبه ۱۷ مهر تا جمعه ۲۱ مهرماه در اصفهان برگزار می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.