آغاز پرنده بازی ایناریتو در نیویورک‌سیتی

۲۹فروردین۱۳،

فیلمبرداری تازهترین پروژه سینمایی خالق فیلم‌های ˝۲۱ گرم˝، ˝عشق سگی˝ و ˝بابل˝ با عنوان ˝پرنده ‌باز˝ در نیویورک‌سیتی آغاز شد.

به گزارش هنرآنلاین، آلخاندرو گونزالس ایناریتو که پس از فیلم سینمایی “بابل” با نقش‌آفرینی برد پیت به شهرت جهانی رسید، درام کمدی “پرنده باز” را با فیلمنامه‌ای که خودش به همراه نیکلاس جاکوبونه، الکساندر دینه‌لاریس و آرماندو بو، به صورت مشترک نوشته‌اند، جلوی دوربین برده است.

بنابر این گزارش، داستان فیلم کمدی “پرنده باز”، روایتی از زندگی یک بازیگر مشهور سینما است که قصد دارد با بازی در یک نمایش در تئاتر برادوی نیویورک، هنر بازیگری خود را بار دیگر به اثبات برساند.

به نوشته هالیوودریپورتر، این کارگردان که اولین کارگردان مکزیکی است که نامزدی دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی را در کارنامه خود دارد، در این فیلم از اِما استون، اندریا ریزنبرگ، ادوارد نورتون، مایکل کیتون، امی راین، مایک هوستون، فرانک ریدلی و نوآمی واتس به عنوان بازیگر استفاده کرده است.

گفتنی است، کمپانی‌های فاکس سرچ‌لایت پیکچرز، ورلدویو انترتیمنت و نیو ریجنسی پیکچرز تهیه‌کنندگی فیلم کمدی “پرنده باز” را برعهده دارند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.