ادوارد نورتن به گروه بازیگران «پرنده‌باز» اضافه شد

۱۶م اسفند ،

به گزارش خبرآنلاین، ایناریتو که برای درام‌های جدی شهرت دارد، فیلم تازه خود را برای شرکت‌های فاکس سرچ‌لایت و نیو ریجنسی می‌سازد.
 

ادوارد نورتن تازه‌ترین بازیگر پروژه «پرنده‌باز» (بردمن / Birdman) است. مایکل کیتن، اما استون، نائومی واتس و زاک گالیفیاناکیس دیگر بازیگران این فیلم می باشند که در یک سالن نمایش در برادوی در نیویورک فیلمبرداری می‌شود. فیلمبرداری از اواسط آوریل آغاز خواهد شد.
 

«پرنده‌باز» دربارهٔ بازیگری (کیتن) است که زمانی نقش یک ابرقهرمان محبوب را بازی می‌کرد. اکنون او می‌خواهد با حضور در نمایشی در برادوی که از روی قصه‌ای کوتاه نوشته ریموند کارور روی صحنه می‌رود، شکوه از‌دست‌رفته خود را بازیابد، اما حضور بازیگر اصلی نمایش که مردی ازخودراضی است، تهدیدی برای نقشه‌های ابرقهرمان سابق است.
 

نورتن نقش این بازیگر را ایفاء می‌کند. 
 

ایناریتو «پرنده‌باز» را با همکاری رابرت گراف و جان لشر تهیه می‌کند. او فیلمنامه را با همکاری نیکلاس جاکوبونه، الکساندر دینه‌لاریس و آرماندو بو نوشته است.
 

هرچند نورتن ۴۳ ساله بیشتر با بازی در فیلم‌های جدی شهرت دارد، اما «پرنده‌باز» سومین فیلم کمدی است که پشت سر هم بازی کرده است. او اخیرا «قلمرو طلوع ماه» به کارگردانی وس اندرسن را روی پرده سینما داشت و به تازگی بازی در «هتل بزرگ بوداپست» فیلم تازه اندرسن را به پایان رسانده است.
 

نورتن در ۱۹۹۷ برای فیلم «ترس اصلی» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل و در ۱۹۹۹ برای فیلم «تاریخ آمریکا ایکس» نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد شد.
 

«باشگاه مشت‌زنی»، «امتیاز»، «فریدا»، «اژدهای سرخ»، «۲۵ ساعت»، «حرفه ایتالیایی»، «شعبده‌باز»، «هالک شکست‌ناپذیر» و «میراث بورن» از دیگر فیلم‌های اوست.

ایناریتو همچنان روی درام «بازگشت» کار می‌کند که از روی رمان «بازگشت: رمانی دربارهٔ یک انتقام» نوشته مایکل پانکی ساخته می‌شود و داستان آن در غرب آمریکا روی می‌دهد. از لئوناردو دی‌کاپریو به عنوان بازیگر این فیلم یاد می‌شود.

او چهار فیلم «آمورس پروس»، «۲۱ گرم»، «بابل»‌ و «بیوتیفول» را کارگردانی کرده و به عنوان اولین فیلمساز مکزیکی برای «بابل» نامزد اسکار بهترین کارگردانی شد.
 

ددلاین / ۶ مارس / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.