آلبوم عاشورایی ˝آقا نیا˝ روانه بازار موسیقی شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آلبوم مناسبتی ˝آقا نیا˝ با صدای محسن کیان که فضایی حماسی و عارفانه دارد روانه بازار موسیقی شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز، “آقا نیا” نام آلبومی مناسبتی و عاشورایی با صدای محسن کیان است که به سبب بهره بردن از موسیقی و ترانه‌هایی متفاوت نسبت به آثاری از این دست، خاص و متمایز است.

این آلبوم که فضایی حماسی و عارفانه و اشعاری با مضمون سخنوری و بیانی تصویری دارد، شامل ۱۰ قطعه با نام‌های آقا نیا، ابتدای کربلا، ماه بنی‌آدم، وداع آخر، محراب خون، سرفرازی، محرم، برکت، اقلیت و ما همه مختاریم است.

همچنین در این اثر موسیقایی شایا تجلی، علیرضا غزوه، سیدمحمدجواد شرافت، مجید تال و محمد سهرابی سرودن ترانه‌های آن را بر عهده داشته‌اند.

امیر قدیانی، مرتضی شفیع، محسن کیان، حامد جهانبخش، زنده‌یاد پارسا احتشامی و حامد حسینی نیز این قطعات را ملودی‌ سازی و تنظیم کرده‌اند.

در این آلبوم که اکثر قطعات به صورت آگوستیک سازبندی و تنظیم شده‌اند، نوازندگان به نامی همچون پیام طونی، میثم مروستی و حمید رضایی (ویلن ، آلتو و ارکستر زهی)، هاشم شریف‌زاده (تار)، محسن کیمیایی (سه تار)، زنده‌یاد پارسا احتشامی و رامین علی‌پور (نی)، امین علی‌پور (تنبک)، امیر قدیانی ، مرتضی شفیع ، حامد جهانبخش (پیانو، سازهای الکترونیک و سینتی سایزر) به هنرنمایی پرداخته‌اند.

میکس و مسترینگ قطعات این آلبوم نیز بر عهده امیر قدیانی، حامد جهانبخش و محمد احمدی بوده است.

در آلبوم “آقا نیا” حامد جهانبخش به عنوان مشاور هنری و شایا تجلی در مقام مدیر پروژه و مدیر اجرایی با محسن کیان همکاری داشته‌اند.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.