«اکسیژن» با صدای بابک جهانبخش منتشر می گردد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

Babak-Jahanbakhshiموسیقی – فروغ شمیم: پنجمین آلبوم موسیقی بابک جهانبخش با نام «اکسیژن» تا شهریور امسال روانه بازار موسیقی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ، این آلبوم هم اکنون در حال گذراندن مراحل اخذ مجوز است و به زودی منتشر خواهد شد.

او سال قبل آلبوم موسیقی «من و بارون» را روانه بازار موسیقی کشور کرد و این آلبوم با استقبال خوبی هم مواجه شد.

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد. اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود. او دوره‌های آموزشی تازه را طی کرد و در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط کرد.

در سال ۸۲ تولید اولین آلبوم او آغاز شد و در سال ۸۴ آلبوم “چی شده” را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد. او در تاریخ هشتم مهر ماه ۱۳۹۰ طی یک قرار داد بلندمدت همکاری خود را با شرکت اکسیرنوین آغاز کرد و در تابستان سال با انتشار یافتن آلبوم من و بارون وارد مرحله تازهی از فعالیت هنری خود شد. ترانه “من و بارون” از این آلبوم به همراهی رضا صادقی خوانده شده‌است. این ترانه در فهرست صد ترانه برتر سال ۲۰۱۲ در رادیو جوان سیزدهم شد.

منبع: موسیقی musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.