آموزش‌های ارائه شده در اردوگاه شهدای علم و فناوری نیاز همه جوانان است

۲۱ آبان ،

15-154.jpg

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: آموزش‌های ارائه شده در اردوگاه شهدای علم وفناوری نیاز همه جوانان و دانشجویان کشور است.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در قزوین، علیرضا زجاجی در مراسم اختتامیه اردوگاه شهدای علم و فناوری جهاد دانشگاهی قزوین، اظهارکرد: باید این آموزش‌ها با حضور دوباره شرکت کنندگان در سطح و مقطعی بالاتر تداوم داشته باشد تا بتوان خروجی بهتر و موثرتری از این کار داشت.

وی ادامه داد: برپایی این نمایشگاه ‌ها به دور از قیل و قال‌های جامعه امروز، فرصت خوبی است تا بتوان آموزش‌های فرهنگی، بصیرتی و تربیتی مورد نیاز جوانان در جامعه اسلامی را به آنها ارائه کرد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور خاطرنشان کرد: باید ضمن اینکه به دنبال تولید محصولات فرهنگی باشیم پیگیر برنامه‌های عقیدتی از این دست باشیم تا از این طریق جوان کمی از محل زندگی خود دور شده و در حلقه‌های معرفتی و بصیرتی قرار گیرد.

وی افزود: استان‌های دیگر نیز با همت، تعامل و پشتیبانی سایر دستگاه‌ها و همچنین الگوبرداری از برنامه‌ریزی که در قزوین صورت گرفته می‌توانند حرکات بزرگ و موثر فرهنگی را انجام دهند.

زجاجی ادامه داد: اگر نسل امروز از خطرات، مشکلات، مفاسد و از نقشه‌های شوم دشمنان آگاه شوند و بصیرت لازم در آنها ایجاد شود حرکت دشمنان بی نتیجه خواهد ماند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در پایان گفت: ما باید مکر مکاران بر علیه ملت ایران را روشن و انسان‌ها را آگاه کنیم و علاوه بر اینکه مردم را از حرکت در مسیر ناصواب منع می‌کنیم مسیر مستقیم را نیز به آنها نشان دهیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.