آنها که برای افغانستان قلم زده​اند، بخوانند

۱۶اردیبهشت،

به گزارش خبرآنلاین، نخستین «جایزه کتاب بلخ» آثاری را که تا پایان سال ۱۳۹۰ با موضوع افغانستان در ایران انتشار یافته، مورد بررسی قرار می‌دهد. بر اساس فراخوان منتشرشده این جایزه، علاقه‌مندان تا ۲۰ خرداد مهلت دارند کتاب‌های خود را به دبیرخانه اولین «جایزه کتاب بلخ»ارسال کنند.

این جایزه ادبی تمام آثاری را که با موضوع تاریخی، اجتماعی، ادبی، سیاسی و در قالب‌های مختلفی مانند سفرنامه و روایت‌نگاری دربارهٔ افغانستان نوشته و در ایران انتشار یافته، مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان به شرکت در اولین «جایزه کتاب بلخ» می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۰ خرداد به دبیرخانه این جایزه واقع در خیابان شهید لواسانی، روبه‌روی نمایندگی سایپا، شماره ۱۶۴، مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشار یافتنات بین‌المللی الهدی بفرستند و یا فایل الکترونیک اثر خود را به نشانی پایگاه اینترنتی این جایزه ادبی BalkhFestival.irwww ارسال کنند.

به گزارش خبرآنلاین، در دو سال قبل دو اثر شاخص در حوزه ادبیات و در گونه سفرنامه داستانی دربارهٔ افغانستان انتشار یافته که در داخل کشور و همچنین افغانستان با استقبال خوبی مواجه شده است، «پایتخت فراموشی» نوشته محمدحسین جعفریان و همراهی بهروز افخمی و همچنین «جانستان کابلستان» نوشته رضا امیرخانی.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.