آیت​الله علم‌الهدی: هیچ یک از مسئولان عالی​رتبه نظام در اختلاس ۳ هزار میلیاردی دخیل نبوده است

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد که در صحن‌ بارگاه رضوی برگزار شد به پرونده ۳ هزار میلیاردی اقتصادی اخیر اشاره و اظهار کرد: در جریان تعقیب پرونده ۳ هزار میلیاردی که رقم آن به ۷۰۰تا ۸۰۰ میلیارد رسیده است ۱۰۰نفر دست دارند اما در این میان سرکرده‌ها و عاملان دغل‌باز اصلی در این پرونده که اقدام به دست اندازی بیت‌المال کردند، هیچ مسئول عالی رتبه نظام وجود ندارد.

به گزارش فارس، امام جمعه مشهد در ادامه گفت: البته در جریان این پرونده عده‌ای از کاگزاران نظام که افراد عادی هستند در جریان پرونده دخیل هستند اما، هیچ مسئول عالی رتبه نظام که به نوعی تصمیم‌گیر نظام است وجود ندارد. چگونه امکان دارد که مسئولان عالی رتبه نظام در این پرونده دخیل باشد، در حالی که قدرت اطلاعات و بصیرت نیز قاطعیت همین مسئولان نظام بود که سبب شد دست افرادی که می‌خواستند سودجویی از بیت‌المال داشته باشند را قطع کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به فتنه‌های دشمن در عملیات‌های روانی، گفت: خطری که در جامعه احساس می‌شود عملیات‌های روانی دشمن علیه نظام است که در این ارتباط و برای رسیدن به اهداف عملیات روانی خود از سوژه کردن افراد ناآگاه استفاده می‌کند.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.