ابزارهای پیام‌رسان اجتماعی متحول می‌شوند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

بازار ابزارهای ارتباطی اجتماعی با سرعت قابل ملاحظه در حال تحول و گسترش است و کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که تعداد مشترکان این ابزارهای ارتباطی از چند صد میلیون هم فراتر رفته است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پیش‌بینی شده است که میزان محبوبیت این قبیل ابزارهای اجتماعی در سال ۲۰۲۴ بیشتر شود و در کنار آن خدمات پیام‌رسان اجتماعی نیز به صورت گسترده‌تر در اختیار کاربران قرار گیرند.
 
مرکز تحقیقاتی Ovum با بررسی‌های تازه خود به این نتیجه رسیده است که در سال ۲۰۲۴ میلادی رقابت بین عرضه‌کنندگان ابزارهای پیام‌رسان اجتماعی افزایش میابد و گسترش هرچه بیشتر ابزارهای موبایلی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای، اثرات قابل ملاحظه‌ای را در این بازار برجا می‌گذارد.
بر اساس آخرین گزارش انتشار یافته از سوی مرکز تحقیقاتی Ovum، ابزارهای ارتباطی از جمله Line و WhatsApp که در این زمینه پیشتاز بودند در حال تغییرات گسترده می باشند و نحوه تعامل کاربران با آن‌ها نیز عوض می‌شود. 
این ابزارها هم‌اکنون علاوه بر ارسال پیام، امکان انتقال صدا را نیز فراهم می‌کنند و بازی‌های موبایلی را نیز در اختیار کاربران می‌گذارند. 
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.