ابومسلم آماده دیدار با ماشین سازی است

۱۶م آذر ،

هاشم حسینی افزود: با حضور هادی برگی زر سرمربی جدید ابومسلم تمرینات منظم تیم آغاز شده و بازیکنان با شرایط روحی و روانی خوب عزم خود را برای آغازی دوباره جزم کرده اند.

وی گفت: با توجه به اینکه بیشتر بازیهای خانگی خود را در نیم فصل دوم با تیمهای بالای جدول انجام خواهیم داد پیروزی مقابل هر کدام از آنها امتیاز مضاعفی را برای ابومسلم به دنبال دارد.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم با اعلام نارضایتی از نتایج به دست آمده در نیم فصل اول برای این تیم اظهار داشت: با نتایج غیرقابل باوری که در نیم فصل اول برای تیم رقم خورد مسیر خود را برای ادامه کار در لیگ یک و صعود به لیگ برتر دشوار کردیم ولی در صورت حمایت هوادارن و حضورشان در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد امیدوارم به نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی با اشاره به انجام تغییرات و جذب چند بازیکن مورد نیاز در پستهای مختلف برای بازی بعدی این تیم گفت: ۲۴ آذر ماه در اولین دیدار خود در جام حذفی از ساعت ۱۴ در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد میزبان تیم لیگ برتری پیکان تهران خواهیم بود و پس از آن با آغاز دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال کشور در روز هشتم دی ماه به مصاف تیم نساجی قائمشهر می رویم.

تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوی هم اکنون با ۱۵ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.