اجرای ۳۲۸ هزار متر خط‌ کشی محوری در معابر غرب تهران

شنبه ۱۳م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ گفت: در جهتی ایمن سازی شبکه معابر و بزرگراهی غرب تهران ۳۲۸ هزار متر خط کشی محوری بامواد گرم اجرا شده است.

 
 
به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه با بیان این مطلب اظهار داشت : در سال قبل معابر شهری، بلوک‌های عابر پیاده، ایستگاه‌های اتوبوس و پارکینگ‌های سطح منطقه به صورت محوری و بلوکی خط‌کشی شد.
 
 وی افزود : خط‌کشی معابر به عنوان یکی از ادوات افقی کنترل ترافیک، تأثیر مهمی در تردد خودروها و نظم بخشیدن به ترافیک عبوری دارد، ایجاد ایمنی تردد عابرین پیاده با خط‌کشی عرض خیابان‌ها، مکانیزه نمودن حرکت خودروها با خط‌کشی محوری انجام می‌شود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ ادامه داد: در این خط کشی ها از رنگ های ترافیکی سفید استفاده شده که علاوه بر انعکاس نور در شب هنگام، حاوی ماندگاری بیشتری می باشند.
 
نجاتی  گفت : در نیمه اول سال جاری ۳۸۲کیلومتر  خط‌کشی محوری، ۴۷ عدد خط‌کشی ایستگاه اتوبوس و و۳۶۵۰ بلوک عابر پیاده در منطقه از جمله اقدامات انجام شده در حوزه ترافیکی منطقه بوده است.
 
وی تصریح نمود: در جهتی ارتقا ایمنی تردد دانش آموزان، خط کشی محورهای منتهی به مراکز آموزش به طول ۱۲ هزار متر انجام شد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.