اجلاس تهران به طور مطلق پشتیبان مساله ملی فلسطین و موضع آن است/همه معادلات تغییر خواهد کرد و وقایع تازه‌ای حادث خواهد شد

شخصیت‌های سیاسی فلسطینی‌ ضمن استقبال از بیانات مقام معظم رهبری

شخصیت‌های سیاسی فلسطینی با استقبال از سخنان مقام معظم رهبری در نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران، این اجلاس را پشتیبان فلسطین عنوان کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ شخصیت های سیاسی فلسطینی، اجلاس سران عدم تعهد در تهران را پشتیبان ملت فلسطین عنوان و از مواضع شرکت کنندگان این نشست در حمایت از فلسطین استقبال کردند.

 

حلمی الاعرجی با استقبال از سخنان مقام معظم رهبری در حمایت از فلسطین به خبرنگار العالم گفت: اجلاس تهران به طور مطلق پشتیبان مساله ملی فلسطین و موضع آن است و برای فلسطینیان دستاوردهایی داشت که در نشست قبلی نبود.

 

این در حالی است که رهبران فلسطینی شرکت کننده در اجلاس تهران، همچنان به حمایت بین المللی برای کسب کرسی فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل متحد امیدوار هستند امری که شرکت کنندگان در نشست تهران به ویژه مقام معظم رهبری نسبت به تحقق آن ابراز امیدواری کردند.

       

نمر حماد مشاور رییس حکومت فلسطین گفت: اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران عامل محرکی برای دستیابی فلسطین به تایید بین المللی به عنوان کشورغیرعضو در نشست های آتی مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواهد بود.

    

در این بین، تحلیلگران و سیاستمداران معتقدند، تحولات در جهان به ویژه جهان عرب به نفع مساله فلسطین خواهد بود چون زمان نرمش برخی رژیم های عربی در برابر رژیم اشغالگر پایان یافته و زمان سخن ملت ها که رژیم اشغالگر را دشمنی غاصب می دانند، فرارسیده است. 

احمد عطون نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری و سران عدم تعهد از فلسطین گفت: همه معادلات تغییر خواهد کرد و وقایع تازه ای حادث خواهد شد که منطقه مدت های مدید شاهد آن نبوده است به ویژه که رژیم اشغالگر با چالش های مختلف مواجه شده و در گرداب مشکلات دست و پا می زند.  


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.