احتمال بازگشت عنایتی به استقلال

مسئولان مس از عملکرد مهاجم خود راضی نیستند و سرمربی استقلال برای پایان بحث بازگشت مجیدی خواستار بازگشت عنایتی است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جام نیوز: طی روزهای گذشته بعضی از رسانه‌های ورزشی از انتقال رضا عنایتی مهاجم مس کرمان به استقلال در نیم‌فصل لیگ برتر خبر داده بودند. ضعف خط‌حمله آبی‌پوشان از یک طرف و نارضایتی کادرفنی و هواداران مس کرمان از عملکرد رضا عنایتی از طرفی دیگر باعث شده شایعه حضور دوباره این مهاجم باتجربه در استقلال قوت بگیرد.

عنایتی که قرار بود پیش از آغاز لیگ دوازدهم دوباره آبی‌پوش شود، با وجود بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال در حالی که حتی قرارداد داخلی هم بسته بود نتوانست به تیم سابقش برگردد و با امضای قراردادی ۹۰۰ میلیونی به تیم مس کرمان پیوست.

اما این مهاجم مشهدی نتوانسته در مس کرمان انتظارات را برآورده کند و در هشت هفته فقط دو گل زده است. به همین دلیل او سخت مورد انتقاد قرار گرفته و بی‌میل نیست در صورت داشتن پیشنهاد از مس جدا شود.

استقلالی‌ها هم برای پوشاندن ضعف‌شان در خط‌حمله دنبال جذب مهاجم هستند و با توجه به این که چهار بازیکن خارجی دارند و نمی‌توانند مهاجم غیرایرانی جذب کنند دست روی عنایتی گذاشته‌اند.

گفته می‌شود قرارداد رضا عنایتی با مس کرمان به گونه‌ای است که او می‌تواند با دریافت هر پیشنهاد تازه‌ای از این تیم جدا شود. گویا در بندی از قرارداد این مهاجم چنین شرطی گنجانده شده و او می‌تواند با پرداخت مبلغی از قراردادش از مس جدا شود و به تیم جدید بپیوندد.

گویا عنایتی هم از شرایطش در مس راضی نیست و برای حضور دوباره در استقلال تمایل دارد. او در مصاحبه‌ای تاکید کرده: «اگر آرامشم تامین نشود از مس جدا می‌شوم.» با حضور عنایتی در استقلال بحث بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم کاملا منتفی خواهد شد و شاید برای همین است که امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال تمایل زیادی به جذب عنایتی دارد!

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۸۴ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۳۰ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استقلال, رضا عنایتی, مسئولان مس


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.