احداث بیمارستان‌های فوق تخصصی در چند منطقه/ اجرای طرح پزشک خانواده با روشی تازه

۲۶ام بهمن ،
ممتاز نیوز: مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: بیمارستان‌های فوق‌تخصصی با سطح بیمارستان میلاد در چند منطقه در تهران به بهره‌برداری می‌رسد تا کمبودهای درمانی استان جبران شود.

سید علی جمالیان در گفت‌وگو با فارس، دربارهٔ مسکوت ماندن طرح پزشک خانواده در تأمین اجتماعی استان تهران اظهار داشت: قرار است این طرح در استان تهران به شکل و روشی تازه اجرایی شود.

وی ادامه داد: اداره کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران آمادگی لازم را برای اجرای طرح پزشک خانواده دارد و به همان نحوه‌ای که وزارت بهداشت ابلاغ کند این طرح اجرایی می‌شود.

جمالیان بیان داشت: از سال آینده طرح پزشک خانواده در استان تهران دقیق‌تر و با سرعت بیشتری نسبت به قبل اجرایی می‌شود.

افتتاح بزرگترین بخش پیوند قلب در خاورمیانه

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران دربارهٔ توسعه و تجهیز بیمارستان تأمین اجتماعی استان تهران افزود: در دهه فجر بخش پیوند قلب بیمارستان لبافی‌نژاد به عنوان بزرگترین بخش در خاورمیانه افتتاح شد.

وی ادامه داد: افتتاح درمانگاه نسیم‌شهر و نوسازی بیمارستان‌های هدایت و آیت‌الله کاشانی از جمله اقدامات بوده است.

۳سال از بسته شدن بیمارستان مریم می‌گذرد

جمالیان دربارهٔ سبب بسته شدن بیمارستان مریم به مدت ۳ سال اظهار داشت: از بیمارستان مریم  صرف‌نظر کرده‌ایم و در منطقه‌ای بهتر پایه یک بیمارستان را می‌گذاریم.

وی افزود: با شهرداری تهران برای تهاتر زمین جلساتی گذاشته شده است و بزودی برای بیمارستان مریم تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران دربارهٔ ساخت بیمارستان میلاد ۲ در تهران اظهارداشت: بیمارستان‌های فوق‌تخصصی با سطح میلاد در چند منطقه در تهران به بهره‌برداری می‌رسد تا کمبودهای درمانی در استان جبران شود.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.