بیمارستان فارابی ۲ احداث می گردد/افزایش ۱۲۰ تخت چشم پزشکی

۰۶م آذر ،
ممتاز نیوز : رئیس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی از احداث بیمارستان تازه خبر داد و گفت: در این مجموعه تازه تقریبا ۱۲۰ تخت چشم پزشکی به تعداد تختهای قبلی فارابی افزوده خواهد شد.

دکتر محمود جباروند در گفتگو با مهر اظهارداشت: طراحی بیمارستان تازه فارابی انجام شده است.وی با اعلام اینکه در فاز اول عملیات نقشه برداری و عمرانی بیمارستان تازه فارابی از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز خواهد شد، افزود: برآورد اولیه هزینه مورد نیاز برای ساخت این مجموعه تازه ۳۰ میلیارد تومان بوده است.

جباروند ادامه داد: با ساخت این مجموعه تازه تقریا ۱۲۰ تخت تازه چشم پزشکی به تعداد تختهای قبلی افزوده خواهد شد تا بتواند در آینده جوابگوی مراجعات به فارابی باشد.رئیس بیمارستان فارابی، مدت زمان پیش بینی شده برای بهره برداری از ساختمان تازه این بیمارستان را ۳ سال اعلام کرد و افزود: با توجه به حجم بسیار میزان مراجعات از سراسر کشور به این بیمارستان، قطعا در آینده دچار مشکل خواهیم بود. از همین رو، احداث ساختمان تازه و افزایش تعداد تختهای بیمارستانی در دستور کار ما قرار گرفت.

جباروند، یکی از ویژگیهای ممتاز فارابی را مراجعه اشخاصی از مجموعه دولت و مجلس به این بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی عنوان کرد و گفت: من معتقدم مراجعه بیمارانی از چهره های سیاسی و اجرایی کشور به این بیمارستان، کیفیت بالای خدمات در بیمارستانهای دولتی و همچنین مردمی بودن این قبیل مراکز را نشان می دهد.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.