احداث سه بوستان جدید در منطقه ۸

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

شهردار منطقه ۸ از افزایش سرانه فضای سبز با توجه به احداث بوستان های جدید در شرق تهران خبر داد.

شادالوئی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر گفت: بوستان “شاهد” به عنوان سومین بوستان جدید در سال جاری با فضایی بالغ بر ۲۶۰۰ مترمربع در بلوار شاهد احداث می شود.
وی با اشاره به افزایش سرانه فضای سبز در شرق تهران افزود: سرانه فضای سبز در منطقه ۸ به ازای هر نفر، ۴ مترمربع است.
شادالوئی با اشاره به شناسایی زمین های غیر قابل استفاده و بایر گفت: تلاش داریم با انجام این کار، سرانه فضای سبز را در این منطقه بیش از پیش افزایش دهیم.
وی در ادامه با اشاره به ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان اظهار داشت: معاونت امور شهری منطقه ۸ با همکاری واحد کلینیک آموزش گل و گیاه آمادگی کامل در ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان را دارد .
وی افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به واحد کلینیک گل و گیاه شرق تهران نسبت به ایجاد فضای سبز در منازل خود اقدام نماید.
شادالوئی تصریح کرد: مدیریت شهری تلاش دارد تا توسعه فضای سبز عمودی، ایجاد فضای سبز در منازل شهروندان، بیش از پیش در راستای افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه گام بردارد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: کمبود فضا برای ایجاد فضای سبز به دلیل تراکم ساخت و ساز و مشکلات ایجاد فضای سبز عمودی( نفوذ آب، سنگینی وزن باکسها،…) معاونت امور شهری را بر آن داشت تا با استفاده از روش های علمی کیفیت فضای سبز و ایجاد آن در بالکن های منازل را افزایش دهیم./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.