احداث مسیر ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی در بوستان نهج البلاغه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

شهردار منطقه دو تهران از احداث مسیر ویژه دوچرخه سواری و پیاده روی در فاز دوم بوستان نهج البلاغه خبر داد.

 
 
به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، “عابد ملکی” با اشاره iبه تاثیرات زیست محیطی فراوان احداث فاز دوم بوستان نهج البلاغه در منطقه دو تهران گفت: شهر تهران با توجه iبه آلودگی ها و مشکلات زیست محیطی فراوانی که دارد، نیازمند فضاهایی چون بوستان نهج البلاغه است که iبه عنوان ریه های تنفسی شهر عمل نموده و از تفریحی امکانات مناسب تفریحی و گردشگری را پیش روی شهروندان بگذارد.
 
وی اظهارداشت: با iبهره برداری فاز دوم بوستان نهج البلاغه، گستره طولی این بوستان حدفاصل فرحزاد تا بلوار مرزداران iبه طول تقریبی سه کیلومتر خواهد رسید که مجموعا ۱۰۰ هزار هکتار مساحت را در بر خواهد داشت.
 
ملکی با بیان اینکه بوستان نهج البلاغه مجموعا در چهار فاز احداث خواهد شد و اکنون مراحل احداث فاز دوم در حال انجام است تاکید نمود: مطالعه فاز های سوم و چهارم این بوستان آغاز شده و پس از iبهره برداری فاز دوم در سال ۹۱، اجرای آن آغاز خواهد شد.
 
شهردار منطقه دو تهران با اشاره iبه وسعت ۶۵ هکتاری این بوستان در حال احداث خاطرنشان نمود: فاز دوم بوستان نهج البلاغه پس از ساخت، iبه فاز اول محلق شده و تحولی نوین در فراهم ساختن مراکز تفریحی و گردشگری در این بخش از شهر تهران را ایجاد می نماید./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.