احمد نجفی تا مشخص شدن وضعیت ارز فیلم نمی‌سازد

احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «من یک ایرانی هستم»، گفت: این «فیلم تا مشخص شدن وضعیت ارز برای حمایت از سینما ساخته نمی شود.»

 

وی افزود: «این فیلم تا زمانی که وضعیت کمک به تولید مشخص نشود تولید نخواهد شد. با توجه به اینکه این فیلم در خارج از کشور ساخته خواهد شد، نیازمند حمایت مناسب هستیم.»

 

نجفی تصریح کرد: «با توجه به اینکه ارز در کشور با قیمت ۱۹۰۰ تومان مبادله می شود، بی شک نیازمند حمایت مالی بالایی برای تولید این فیلم هستیم، در غیر این صورت سینماگران توانایی تولید هیچ فیلمی در خارج از کشور را نخواهند داشت.»

 

نجفی ادامه داد: «قرار است وضعیت ارز برای حمایت از تولید چه در هنر و چه در صنعت مشخص شده و بعد از آن زمینه برای تولید «من یک ایرانی هستم» را فراهم کنم. در حال حاضر به دنبال حل مشکلات قانونی برای تولید این فیلم سینمایی در خارج از کشور هستم.»

 

این تهیه‌کننده سینما با اشاره به اینکه «من یک ایرانی هستم» یک اثر ملی و اعتقادی خواهد بود، اظهار داشت: «به دنبال بهترین شرایط برای تولید فیلم هستم. در واقع به دنبال ساخت یک فیلم با ساختار اجتماعی، ایرانی و غرور ملی هستم.»

 

این فیلم داستانی در رابطه با کشتی داشته و در کشورهای بلاروس و اکراین فیلمبرداری خواهد شد. همچنین قرار است از یک کشتی‌گیر مطرح کشور برای حضور در این فیلم استفاده شود. 

 

۵۸۲۴۶


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.