ادامه اعتراضات در عربستان؛ اصرار آل سعود بر قتل عمدی انقلابیون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه نهرین نت، منابع عربستانی فاش کردند: نیروهای ویژه وابسته به وزارت کشور عربستان بر شهادت خالد اللباد فعال حقوقی و سیاسی عربستانی در چهارشنبه گذشته در العوامیه در استان القطیف اصرار داشته است.

این منابع بیان کردند: ترور شهید خالد اللباد عمدی بوده است به طوری که نیروهای ویژه وابسته به وزارت کشور از جمله تک تیراندازها وی را از ناحیه سر و گردن هدف قرار داده اند.

این منابع افزودند: پس از آن شهید اللباد با اولین گلوله تک تیراندازها نقش بر زمین شد، نیروهای ویژه به تیراندازی به همراهان ادامه دادند و محمد حبیب المناسف و حسن الزاهری را نیز نقش بر زمین کردند.

منابع فوق بیان کردند: گروه های ویژه ای از فرزندان القطیف در انتقام از خون این شهیدان، دو نفر از نظامیان سعودی به هلاکت رساندند.

این منابع بیان کردند: این گروه بر روی شیشه خودروی امنیتی نوشته اند این اولین پیام خون شهید خالد است. این بدان معناست که این اولین واکنش است و یک سلسله اقدامات انتقام گیرانه در کار خواهد بود.

منابع فوق علت سانسور این موضوع از سوی رژیم سعودی را ترس آنها از تقویت روحیه انقلابیون در مناطق شرقی دانستند.

شایان ذکر است که شهادت خالد اللباد و دیگر رفقایش موجی از خشم را در مناطق شرقی عربستان برانگیخته است و تظاهرات  کنندگان بر ادامه قیام علیه آل سعود اصرار دارند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.