ارائه خدمات مهارت و حرفه آموزی به انجمن کوتاه قامتان بلند همت

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون توانمند سازی و مشارکتهای مردمی سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از ارائه خدمات مهارت و حرفه آموزی به انجمن کوتاه قامتان بلند همت خبر داد.

رمضان لطفی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به برگزاری دو نشست تخصصی در این انجمن و با همراهی مدیران سازمان فنی و حرفه ای استان تهران و همچنین تعدادی از کار آفرینان اظهار داشت: در این جلسات درخواست های اعضای این انجمن که غالباً مبنی بر نیازهای آموزشی در بحث کسب مهارت و سپس ایجاد اشتغال بود مطرح شد.
وی با اشاره به نوع درخواست این انجمن افزود: آموزش مهارت رایانه ای آشنایی با تعمیرات موبایل، گرافیک و حسابداری در فهرست اولویت های اعضای این انجمن قرار داشت.
لطفی تصریح کرد: در مورد موضوعات آموزشی، فرهنگی و هنری هم قرار شد که خدماتی از سوی کارآفرینان برتر این موزه ها ارائه شود.
معاون توانمند سازی و مشارکتهای مردمی سازمان رفاه با بیان اینکه بزرگترین دغدغه اعضای انجمن کوتاه قامتان بلند همت اشتغال و استقلال معیشتی است خاطر نشان کرد: ما به دنبال آن هستیم که این خواسته به حق آنان را با جدیت و با کسب کارآفرینان پی گیری کنیم./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.