ارائه نرم افزار در حوزه الکترونیکی برای دروس معارف اسلامی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

اولین نرم افزار در حوزه ارائه الکترونیکی برای دروس معارف اسلامی ساخته شد.

مسعود پیرمرادیان مدیر عامل انتشار یافتنات معارف اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  اولین نرم افزار در حوزه ارائه الکترونیکی برای دروس معارف اسلامی در ۲ فرمت، برای دانشجویان تهیه شده که یکی از آن فرمت ها تحت ویندوز و در قالب کامپیوتر های شخصی و لپ تاپ ها قابل استفاده است و دیگری بروی دستگاه های نرم افزاری و دیجیتالی تازه در قالب تبلت و گوشی های موبایل قابل استفاده است.

وی افزود: این نرم افزار جهت دسترسی راحت تر دانشجویان iبه کتاب های معارف اسلامی و در این حوزه است که iبه صورت رایگان دانشجویان میتوانند از آن استفاده نمایند.

پیرمرادیان تصریح نمود: دانشجویان می  توانند از طریق پایگاه اینترنتی پاتوق مربوط این نرم افزار را دریافت و دانلود نمایند و مشخصات خود را ثبت نموده و از آن استفاده  نمایند البته iبه محض دریافت استفاده از این نرم افزار یک پیامک iبه صورت ویژه بر کاربر ارسال می گردد.

 این ابزار از نظر امنیت در سطح بالایی قرار دارد

پیرمردایان در ادامه گفت: این نرم افزار iبه ما کمک می نماید که برنامه های محتوایی دیگری از قبیل سبک زندگی را در قالب یک جشنواره مخاطب پسند فراهم آورد تا از این ابزار بتوان در خصوص کاربردهای مجازی استفاده است.

وی افزود: این اطمینان را iبه کاربران می دهیم که این ابزار از نظر امنیت در سطح بالایی قرار دارد و اشخاصی که می خواهند iبه صورت دیجیتالی از کتاب ها استفاده نمایند می توانند از این طریق اقدام نمایند.

پیرمردیان تصریح نمود: البته ناشران نیز می توانند از این ابزار iبه راحتی استفاده نمایند./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.