ارایه مقالات شخصیت های حوزوی در کنفرانس بین المللی فقه اسلامی

بیستمین کنفرانس بین المللی فقه اسلامی با حضور شخصیت های حوزوی و تقریبی جمهوری اسلامی ایران از روز پنجشنبه کار خود را در الجزایر آغاز کرده و تاکنون پنج جلسه از یازده جلسه تخصصی خود را برگزار کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه، در این جلسات مقالات شخصیت های شیعی از جمله آیت الله تسخیری با دوعنوان “صکوک اسلامی” و “نقش مجمع های فقهی در تصحیح مسیر بانک های اسلامی” و حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی با عنوان “بررسی تطبیقی اعسار در فقه اسلامی و نظام های حقوقی” و و حجت‌الاسلام والمسلمین حسن جواهری با عنوان عقود صیانت ارایه شده است..
مجمع فقهی” و عضو کمیته ” تهیه پیش نویس مصوبه کنفرانس در خصوص اعسار در فقه اسلامی و نظام های حقوقی” انتخاب شد.
 گفتنی است این کنفرانس بین المللی با حضور بیش از ۱۵۰ شخصیت از ۵۳ کشور جهان به مدت یک هفته در کشور الجزایر در حال برگزاری می باشد.
 مجمع بین المللی فقه اسلامی مرکزی علمی فقهی و فرهنگی وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی است و کلیه کشورهای اسلامی عضو در این سازمان دارای نماینده در این مجمع می باشند.
 این مجمع با هدف تحقق وحدت اسلامی، تحکیم بنیادهای عقیدتی امت اسلامی بررسی مشکلات زندگی و اجتهاد اصیل پیرامون آنها و ارائه راه حلهای برخاسته از شریعت اسلامی تأسیس شد .


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.