فراخوان مقاله برای دومین اجلاس بین‌المللی رادیوهای قرآنی و اسلامی اعلام شد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

فراخوان مقالات دومین اجلاس بین‌المللی رادیو‌های قرآنی و اسلامی با محور‌های ویژه نقش رادیو‌های قرآنی و اسلامی در معرفی قرآن iبه عنوان کتاب بیداری اسلامی جهانی و تبیین جایگاه پیامبر اعظم‌(ص) اعلام شد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران iبه نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ مقالات فراخوان مقاله برای دومین اجلاس بین‌المللی رادیوهای قرآنی و اسلامی  با دو محور‌ اصلی نقش رادیو‌های قرآنی و اسلامی در معرفی قرآن iبه عنوان کتاب بیداری اسلامی و تبیین جایگاه پیامبر اعظم‌(ص) در دومین اجلاس بین‌المللی رادیو‌های قرآنی و اسلامی ارائه می‌شود.
بنابراین گزارش تفسیری؛  در فراخوان  مقاله دومین اجلاس بین‌المللی رادیوهای قرآنی و اسلامی پس از اعلام دو محور ویژه  ۹ محور فرعی عبارت از  قالب‌ها و شیوه‌های جدید برنامه‌سازی در رادیوهای قرآنی و اسلامی، iبهره‌گیری از تکنولوژِی‌های جدید رسانه‌ای در ارائه مضامین اسلامی و قرآنی در رادیو‌های قرآنی و اسلامی، راه‌کارهای رفع موانع پیام‌رسانی رادیو‌های قرآنی و اسلامی در فضای رسانه، شیوه‌های همگرایی و همکاری میان رادیو‌های قرآنی و اسلامی، راه‌های تأمین منابع مالی رادیو‌های قرآنی و اسلامی، مخاطب‌شناسی در رادیو‌های قرآنی و اسلامی و همچنین  نحوه مشارکت و تعامل مخاطبان در رادیو‌های قرآنی و اسلامی، ارائه الگوی مطلوب مدیریت رادیو‌های قرآنی و اسلامی و نحوه تعامل رادیو‌های قرآنی و اسلامی با سایر ادیان الهی  در نظر گرفته شده است.
چند نکته در خصوص مقالات ارسالی نیز اعلام شده است که زبان مقالات ارسالی باید iبه یکی از زبان‌های فارسی، عربی، اسپانیایی، فرانسه و یا انگلیسی باشد.
موضوعات مقالات نیز باید با یکی از محورهای ۹گانه مطرح شده مطابق بوده و یا مرتبط با اهداف و محورهای ویژه  اجلاس باشد.
همچنین؛‌حق‌الزحمه تألیف مقالات پس از داوری، تعیین و برعهده دبیرخانه کنفرانس خواهد بود؛ همچنین  هزینه مسافرت و اسکان نویسندگان مقالات برگزیده برعهده دبیرخانه اجلاس است.
شایان ذکر است؛ کتاب مجموعه مقالات برگزیده اجلاس iبه صورت دو زبانه   iبه همت دبیرخانه کنفرانس چاپ و منتشر خواهد شد.
بر اساس این گزارش تفسیری؛‌ مهلت ارسال مقالات پایان دی‌ماه سال جاری ()اعلام شده است و پایگاه اطلاع‌رسانی دومین اجلاس بین‌المللی رادیو‌های قرآنی و اسلامی iبه نشانی اینترنتی www.uqr.ir راه‌اندازی شده است  تا علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر ازاین پایگاه استفاده کنند.
همچنین؛‌ علاقمندان می توانند انتقادات, پیشنهادات, سوالات و  مقالات خود را  از طریق  پست  الکترونیکی  ,  uqr@irib.irویا صندوق پستی ۱۹۶۱۵۷۷۷ ارسال کنند.
لازم iبه ذکر است؛ رئیس هیئت مدیره اتحادیه رادیو‌های قرآنی و اسلامی، برعهده رئیس سازمان صدا و سیما، معاون صدا، نائب‌رئیس هیئت مدیره و مدیر شبکه رادیویی قرآن دبیرکل  اتحادیه رادیو‌های قرآنی و اسلامی است.
گفتنی است؛ دومین اجلاس بین‌المللی رادیو‌های قرآنی و اسلامی طی روزهای هفتم تا نهم اسفند‌ماه در تهران برپا می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.