نمایشگاه نماز در بیست و دومین اجلاس سراسری نماز

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر اجلاس نماز ستاد اقامه نماز کشور، از برپایی نمایشگاه نماز بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در استان لرستان خبر داد.

عبدالهی در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت:نمایشگاه محتوایی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در استان لرستان با موضوع نماز در نیمه دوم شهریور ماه وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این نمایشگاه همزمان با برگزاری بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و سبک زندگی در شهرستان خرم آباد استان لرستان نیمه دوم شهریور ماه سال جاری دایر می شود.

عبدالهی با اشاره به نحوه اجرایی این طرح گفت: نمایشگاه نماز و سبک زندگی بیست و دومین اجلاس سراسری نماز با همکاری نهادها و سازمان فرهنگی و قرآنی در خرم آباد استان لرستان برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ستاد اقامه نماز، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان امور خیریه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان، ستاد احیای زکات، سازمان بسیج مستضعفین، موسسات فرهنگی و قرآنی مشارکت و همکاری دارند.

عبدالهلی با اشاره به اقدامات اجرایی این نمایشگاه گفت: موضوع هایی شامل گفتمان نماز، پاسخگویی و مسائل نماز، نماز و سبک زندگی اسلامی، زکات، قرآن، نمایش فیلم های کوتاه و بلند با موضوع نماز، نمایش تئاتر شهری، مسابقات و نشست های تخصصی ویژه گروههای مختلف سنی در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برپایی این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه با هدف بهره مندی شهروندان استان لرستان از آثار بیست و دومین اجلاس نماز با موضوع نماز و سبک زندگی، رویکرد سلامت اقتصادی، برپایی حدود ۷۰ غرفه در پارک کیو خرم آباد استان لرستان و به میزبانی این استان نیمه اول شهریورماه سال ۹۲ دایر می شود./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.