“ارتش اسرائیل از شهرک‌نشینان یهودی به طور ویژه حمایت می‌کند”

۱۷فروردین۱۳،

سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) تاکید کرد که ارتش اسرائیل از شهرک‌نشینان یهودی ساکن شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری حمایت‌های ویژه‌ای به عمل می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، دفتر ملی دفاع از اراضی فلسطینی و مبارزه با شهرک‌سازی های صهیونیستی در سازمان آزادی‌بخش فلسطین در گزارشی عنوان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی حمایت‌های ویژه‌ای از فعالان عرصه شهرک‌سازی‌های صهیونیستی به عمل می‌آورد.

در این گزارش که به بیان جنایت‌ها و اقدامات دشمن صهیونیستی طی یک ماه قبل پرداخته، تاکید شده است که ارتش رژیم صهیونیستی یگان‌های ویژه‌ای را به منظور دفاع از ۲۵ کانون شهرک‌نشینی در کرانه باختری اختصاص داده است.

در این گزارش آمده که کانون‌های شهرک‌نشینی مذکور اماکنی است که حتی طبق قوانین رژیم صهیونیستی نیز به شیوه‌ای غیر قانونی و نامشروع احداث شده‌اند.

سازمان آزادی‌بخش فلسطین عنوان کرد که این اقدام بیانگر حمایت‌های همه‌جانبه دولت اسرائیل از توسعه شهرک‌سازی‌های صهیونیستی است که این گونه به این شهرک‌ها در آینده مشروعیت می‌بخشد و آن‌ها را به شهرک‌هایی ثابت تبدیل می‌کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.