ارتش سوریه در تعقیب تروریستها

جام جم آنلاین: عملیات ارتش سوریه در تعقیب گروه های تروریستی در چند شهر از جمله حومه شهرهای حلب در شمال ، ادلب در شمال غرب ، القصیر از توابع استان حمص در غرب و دیر الزور شرق سوریه همچنان ادامه دارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از دمشق، نیروهای نظامی سوریه در درگیری با افراد مسلح که درصدد بمب گذاری بر روی ریل قطار در استان ادلب بودند، آنها را به قتل رساندند.

همچنین در درگیری تروریستها با نیروهای نظامی در جنگل ها و مناطق حومه شهرستان کفرنبل در منطقه جبل الزاویه (مرز مشترک سوریه با ترکیه) از توابع استان ادلب، شماری از افراد مسلح کشته شدند.

این افراد شرور با ایجاد ترس و ناامنی در شهرستان کفرنبل و برخی دیگر از شهرهای حومه شهر ادلب، به باج گیری، سرقت و ربودن افراد عادی می پرداختند.

بر اساس اعلام پایگاه شکو ماکو، در همین استان نیز افراد مسلح پایانه مرزی باب الهوی را با استفاده از اسلحه سنگین هدف حمله قراردادند و در این درگیری که به مدت چند ساعت ادامه کشید، سه نفر از نظامیان سوریه کشته شدند.

قبل از آن حمله هم گروه بیست نفره از افراد مسلح درصدد نفوذ به داخل سوریه از طرف مرزهای ترکیه بودند که مرزبانان سوری آنها را شناسائی و با آنها درگیر شدند ، همه افراد مسلح در این درگیر کشته شدند.

برپایه این گزارش، در شهر القصیر از توابع استان حمص که در مجاورت مرزهای مشترک با لبنان واقع است، افراد مسلح وابسته به گروه های افراط گرای سلفی با نیروهای نظامی سوریه درگیر شدند که در این درگیری چند تروریست از جمله سرکرده این گروه به هلاکت رسیدند.

مرزبانان سوری عملیات نفوذی یک گروه دیگر از تروریستها را در منطقه القصیر شناسائی و همه افراد این گروه را به قتل رساندند.

همچنین پایگاه پرچم سوری روز شبکه اینترنت خبرداد، نیروهای نظامی سوریه چند بمب را که تروریستها در سطح شهر القصیر کار گذاشته بودند ، شناسائی و خنثی کردند؛ بمبهای شناسائی شده ، همگی ساخت رژیم صهیونیستی بوده که به محض برخورد با بدن انسان براساس دمای بدن منفجر می شوند.

 خبرحاکی است، نیروهای ارتش با محاصره شهر اعزاز در مجاورت مرزهای ترکیه که به مرکز تروریستها در استان حلب تبدیل شده است، عملیات وسیعی را در این شهر آغاز و ضربه های سنگینی به گروه های تروریستی وارد کردند.

نظامیان سوریه در این عملیات شش خودرو را که با اسلحه دوشکا مجهز شده بود، منهدم کردند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.