هلاکت صدها فرد مسلح تروریست در حلب ، ادلب ،‌ حماه و درعا

صدها فرد مسلح تروریست به هنگام پاکسازی منطقه کرم الجبل و برخی مناطق دیگر شهر حلب و حومه آن و همچنین در شهرهای ادلب، حماه و درعا در درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته و زخمی شدند و یک تبعه سعودی از جمله کشته‌هاست.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی سوریه ، ارتش سوریه همچنین دهها دستگاه خودروی مجهز به انواع تیربار تروریستها را در مناطق مختلف این شهرها منهدم کرد و مقادیر زیادی انواع سلاح و مهمات نیز از تروریستها از جمله در شهر لاذقیه کشف و مصادره شد.
نیروهای ارتش سوریه تعدادی از خودروهای مملو از تروریستها، تعدادی خمپاره انداز و چندین دستگاه خودروی ضد گلوله متعلق به سرکرده های گروههای تروریستی را در میدان باب الحدید، نزدیکی مسجد جامع عیدین،  میدان الغیور، میدان العجزه، خیابان سنتر، المعهد الریاضی در بستان الباشا، بناء المستقبل در بستان القصر و میدان الحدیقه در حلک واقع در شهر حلب منهدم کردند.
در اطراف شهر حلب نیز نیروهای ارتش سوریه هشت دستگاه خودروی حامل سلاح، مهمات و تروریستها را در منطقه ماره منهدم کردند که چهار عدد از این خودروها مجهز به تیربار
بودند.
همچنین یگانی از نیروهای ارتش در حرشوه، کفر داعی، خان العسل، قبتان العسل، مسکنه، اتارب در حومه شهر حلب عملیات ضربتی انجام دادند و تعداد زیادی از خودروها و جنگ افزارهای تروریستها از جمله یک دستگاه کامیون بزرگ حامل سلاح و مهمات و تروریستها را منهدم کردند و دهها تروریست نیز کشته شدند که یحیی علی قرعوش از اتباع عربستان سعودی در میان کشتگان شناسایی شده است.
در ریف ادلب نیز نیروهای ارتش سوریه اعضای یک گروه تروریستی را در منطقه معره النعمان تار و مار و سلاحهای متنوع آنان را مصادره و دو دستگاه خودروی مجهز به تیربار تروریستها را منهدم کردند.
در چندین منطقه دیگر ادلب نیز دهها نفر از تروریستها در درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.
در منطقه تریمسه در ریف حماه نیز یک دستگاه خودروی مجهز به تیربار تروریستها منهدم شد و افراد داخل و همراه این خودرو نیز کشته شدند.
در استان درعا نیز یگانی از نیروهای مسلح با تروریستها در منطقه معربا بصری الشام درگیر شدند که طی آن شماری از تروریستها کشته شدند و خودروهای آنان نیز منهدم شد.
در میان کشته شده‌ها احمد علی مقداد فرمانده گردان سپر جنوب و چند نفر دیگر شناسایی شده اند.
در منطقه صلبیه در لاذقیه نیز یک انبار سلاح با انواع سلاح و مهمات و دستگاههای الکترونیکی و ارتباطاتی و دوربینهای
ویژه و دستگاههای کنترل از راه دور و لوازم اولیه ساخت مواد منفجره کشف و مصادره شد.


باشگاه خبرنگاران
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.