قتل ۳ کودک در حمص

جام جم آنلاین: شبکه تلویزیونی پرس تی وی اعلام کرد : شورشیان سوری سه کودک را در محله الشماس شهر حمص به قتل رسانده اند.

همچنین در عملیات ارتش سوریه در ادلب و درعا ، چندین تروریست  کشته یا بازداشت شدند

نیروهای ارتش سوریه چندین تروریست و فرد مسلح را در شهرهای ادلب و درعا کشتند و عده ای را هم بازداشت کردند.

همچنین منابع سوری تیراندازی و گلوله باران در برخی محله های دمشق را تکذیب کردند و عاملان بمب گذاری در محله مرجه نیز در چنگ نیروهای امنیتی سوریه گرفتار شدند.

منبع امنیتی به تلویزیون سوریه اعلام کرد دو انفجار در منطقه مرجه و نزدیک استادیوم تشرین در دمشق روی داد. این منبع همه اخبار منتشر شده درباره درگیری و گلوله باران در مناطق مختلف دمشق را تکذیب کرد.

شبکه تلویزیونی الدنیا هم اعلام کرد نیروهای امنیتی سوریه در حلب در ورودی باب انتاکیه با گروهی از تروریست ها که قصد ورود به حلب را داشتند درگیر شدند و ضمن کشتن شماری از آنها تعدادی را نیز زخمی کردند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی سوریه با همکاری اهالی دمشق و با اجرای عملیاتی ویژه توانستند وائل محمد المجدلاوی عضو برجسته گروه موسوم به جبهه تروریستی النصره را به هلاکت برسانند.

در همین حال خبرنگار اعزامی الدنیا به درعا گزارش داد نیروهای امنیتی سوریه پس از تعقیب تروریست ها در اردوگاه پناهندگان و درگیری با آنها تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند و شماری دیگر را زخمی کردند.

در ادلب نیز نیروهای امنیتی سوریه پس از تعقیب تروریست ها توانستند شماری از آنها را که اقدام به ایجاد رعب و وحشت درمیان مردم و قتل و غارت می کردند دستگیر کنند.

 نیروهای امنیتی سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات را از تروریست ها در محله الشماس در حمص کشف و ضبط کردند. تروریست ها اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم می کردند.

نیروهای امنیتی سوریه همچنین تعداد زیادی از تروریست ها را در محله الشماس در حمص به هلاکت رساندند و شمار دیگری را بازداشت کردند.

در همین حال مقامات استان حلب کار بازسازی ساختارهای زیربنایی محله صلاح الدین را پس از پاکسازی آن از تروریست ها آغاز کرده اند.

نیروهای امنیتی سوریه همچنین گروهای مسلح را در شهر تلبیسه واقع در حمص تحت تعقیب قرار دادند و  بیست و شش نفر از آنها را بازداشت کردند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.