ارسال ۶۰۰ مقاله به دبیرخانه کنگره بین المللی امامزادگان

اردیبهشت ۱۴۰۳

بیش از ۶۰۰ مقاله علمی به دبیرخانه کنگره بین المللی امامزادگان از داخل و مقالاتی از دانشگاه های معتبر کشورهای مختلف ارسال شد.

به گزارش خبرنگار معارف ممتاز نیوز، این کنگره بین المللی برای اولین بار در کشور به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و با همکاری اداره کل اوقاف استان اصفهان و دانشکده تاریخ دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

براساس این گزارش، دبیرخانه علمی اولین کنگره بین المللی امامزادگان در مهلت ارسال چکیده مقالات، بیش از ۶۰۰ چکیده مقاله به دبیرخانه علمی کنگره ارسال شد که از این تعداد حدود ۴۰۰ مقاله برای رفتن به مرحله داوری مجاز شناخته شد که روی هر مقاله دوبار داوری می شود و در صورت نیاز به داوری بیشتر یک اثر به مرحله سوم و یا چهارم داوری نیز می رود.

این گزارش می افزاید: هفت مقاله خارجی به دبیرخانه کنگره از کشورهای استرالیا، تاجیکستان، عراق، ترکیه، افغانستان، قرقیزستان و انگلستان ارسال شده است.

همچنین براساس اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه مقالاتی که به کنگره بین المللی امامزادگان ارسال شده به کتاب و لوح فشرده تبدیل خواهد شد و در این کنگره از ۵۰ نفر از برگزیدگان هیئت امنای امامزادگان سراسر کشور تجلیل به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، کنگره بین المللی امامزادگان روزهای ۱۹ تا ۲۰ شهریور سال جاری در سالن شهدای ارتش اصفهان برگزار می شود و از صاحبان مقالات برتر کنگره با حضور مسئولان عالی کشور تجلیل به عمل می آید. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.