مهلت ارسال مقاله سیزدهمین کنگره سراسری بیوشیمی تمدید شد

۲۳م دیماه ،

دبیر علمی سیزدهمین کنگره سراسری بیوشیمی و پنجمین کنگره بین المللی بیوشیمی و بیولوژی ملکولی از تمدید مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه کنگره خبرداد و افزود: پژوهشگران می توانند تا ۱۰ بهمن ماه مقالات خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

به گزارش گروه علمی، پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، دکتر جواد محیطی اردکانی مدیر گروه بیوشیمی و بیولوژی ملکولی دانشگاه علوم پزشکی یزد و دبیر علمی این کنگره در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار  وب دا در یزد اظهار داشت: این کنگره به منظور ارائه آخرین یافته‌های علم پزشکی ملکولی، اساس مولکولی گیاهان دارویی، نقش عناصر کمیاب در تغذیه و بیوشیمی، ناهنجاری‌ها و بیماریهای متابولیکی و ارائه تکنیک تازه آزمایشگاهی با حضور متخصصین ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

دکتر جواد محیطی اردکانی با بیان این که تا اکنون بیش از ۹۹۳ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است خاطرنشان کرد: نتایج نهایی داوری مقالات ۳۰ بهمن ماه اعلام خواهدشد.

وی با بیان این که این کنگره با حضور ۴ متخصص از کشورهای انگلستان و کانادا برگزار می شود گفت: در این کنگره جلسه پرسش و پاسخ بین دانشجویان و مدعوین کشورهای خارجی صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: برگزاری سمپوزیوم بیماریهای متابولیک و سخنرانی شفاهی و پوستر همراه با برگزاری کارگاههای متنوع به مدت چهارروز از دیگر برنامه ای این کنگره است.

دکتر محیطی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و ارسال مقالات به نشانی پایگاه اینترنتی کنگره www.Biochem13.com مراجعه کنند.

دبیر علمی سیزدهمین کنگره سراسری بیوشیمی متذکرشد: این کنگره با همکاری انجمن بیوشیمی ایران، انجمن IFCC و IUBMB و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد مورخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۲ برگزار می گردد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.