برگزاری کنگره سراسری امام محمد تقی(ع) – اخبار اجتماعی

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان اظهار داشت: این کنگره سراسری به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان همزمان با سالروز شهادت این امام همام در ۲۹ ذیقعده در سالن همایش های جهاد کشاورزی استان لرستان در شهر خرم آباد برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این کنگره سراسری افزود: محورهای این کنگره سراسری شامل زندگانی، سیره علمی و عملی امام جواد (ع)، شخصیت امام جواد (ع) از دیدگاه دانشمندان، مناظرات امام جواد (ع) گرداب های اعتقادی عصر امام جواد (ع)، امامت از نظر قرآن و روایات، سیاست و حکمت در سیره امام جواد (ع) کرامات و مناقب امام جواد (ع)، وقف از دیدگاه قرآن و عترت، نقش بقاء متبرکه در ترویج نماز و حجاب و نقش متبرکه در مقابله با تهاجم فرهنگی اعلام شده است.

عباس زاده با اشاره به تعداد مقالات رسیده ادامه داد: تاکنون بیش از ۴۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان خاطرنشان کرد: این سازمان سال ۹۰ کنگره ملی امام هادی (ع) و سال ۸۹ نیز کنگره ملی امام حسن عسگری (ع) را برگزار کرده است./ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.