از عملیات اجراشده در بهشهر راضی نیستیم

معاون سازمان مدیریت بحران وزارت کشور:

محیط زیست > فجایع
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران وزارت کشور با اعلام نارضایتی از عملیات اجرا شده در بهشهر پس از بروز سیل، گفت: رودخانه بهشهر آسیب‌پذیری بالای دارد که در صورت عدم‌تعریض می‌تواند خطرآفرین باشد.

به گزارش ایسنا، مرتضی اکبرپور در چهارمین ستاد بحران در فرمانداری بهشهر با بیان اینکه سیل برای مازندران نباید حادثه غیرمترقبه باشد گفت: چرا که مازندران از استان‌های آبخیز است و این حوادث باید برای مازندران طبیعی باشد و خوشبختانه مدیریت بحران بهشهر با حضور به موقع در صحنه و برنامه‌ریزی مناسب ۵۰ درصد مشکلات را رفع کرد.

اکبرپور با بیان اینکه رودخانه بهشهر آسیب‌پذیری بالای دارد که در صورت عدم‌تعریض می‌تواند خطرآفرین برای تمامی ایام باشد، گفت: متاسفانه دیوار خانه مردم دیوار ساحلی رودخانه است و در بستر رودخانه قرار دارد و حتی در حاشیه رودخانه هم نیست و این خطرآفرینی را افزایش می‌دهد.

به گفته اکبرپور این نقاط آسیب‌پذیر باید به نقاط امن تبدیل شوند و ما آمادگی داریم در این راستا کمک کار باشیم.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران وزارت کشور ادامه داد: همه ما در برابر قانون بحران پاسخگو هستیم اما اعتبارات در اختیار معاونت راهبردی است و این اختیارات از سازمان مدیریت بحران سلب شده که نمایندگان باید دراین راستا تلاش کنند.

وی گفت: ما از عملیات اجراشده در سطح بهشهر راضی نیستیم و باید همه ما در صحنه به صورت عملیاتی وارد شویم و همه دستگاه‌ها تلاش کنند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.