از نامه دارابی اطلاعی ندارم/سیمافیلم از مدعیان اصلی «یک خانواده محترم» است

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

مدیر روابط‌عمومی سیمافیلم:

سینماپرس-گروه تلویزیون/مدیر روابط عمومی سیمافیلم ضمن اظهار بی اطلاعی از ارسال نامه از سوی معاونت سیما اعلام نمود: پیش از ایجاد جنجال‌های رسانه‌ای برای فیلم «یک خانواده محترم»، سیما فیلم قراردادش را برای این پروژه فسخ نموده و اکنون نیز به سبب استفاده از آرم این نهاد در آن جزو مدعیان اصلی است.

حسین مسیح پور، مدیر روابط عمومی سیمافیلم در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس درخصوص نامه ضرب‌الأجل علی دارابی، معاون سیما به رییس مرکز سیما فیلم برای محتوای بعضی از فیلم های این مرکز و تغییر رویکرد جدی در آنها گفت: از ارسال چنین نامه ای بی اطلاع هستم.

وی ادامه داد: درخصوص فیلم «یک خانواده محترم» پیش از هر جای دیگر سیما فیلم به سبب استفاده از آرم این نهاد در فیلم «یک خانواده محترم» خودش پیگیر موضوع است زیرا که پیش از رسانه ای شدن این موضوع، این مرکز قراردادش را برای این فیلم فسخ نموده.بنابراین ما خودمان نیز جزو مدعیان اصلی هستیم.

مسیح پور تصریح نمود: همانطور که پیشا هم تاکید نموده بودیم سیمافیلم هیچ‌گونه مشارکتی در فیلم سینمایی «یک خانواده محترم» نداشته است.

گفتنی است،علی دارابی در نامه‌ای به رییس مرکز سیما فیلم درخصوص محتوای بعضی از فیلم های این مرکز برای تغییر رویکرد جدی و متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی تولیدات سیمافیلم ضرب‌الأجل تعیین نمود.

در این نامه با اشاره به محتوای نامطلوب دو فیلم «یک خانواده محترم» و «پاداش» تصریح نموده است:انتظار می‌رود مدیریت سیمافیلم با نظارتی دقیق و همه جانبه از تکرار چنین خطاهای فاحشی جلوگیری کند.

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۳۱۲


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.