تشکر مهندس ضرغامی از برنامه‌های نوروزی رسانه ملی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئیس رسانه ملی با ارسال نامه‌ای به دکتر دارابی، معاونت سیما از زحمات هنرمندان، برنامه‌سازان و مدیران سیما تشکر کرد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی، رئیس رسانه ملی با ارسال نامه‌ای به دکتر دارابی، معاونت سیما ضمن ابراز رضایت و خرسندی از برنامه‌های نوروزی رسانه ملی، از زحمات هنرمندان، برنامه‌سازان و مدیران سیما تشکر کرد.

متن کامل نامه رئیس رسانه ملی به دکتر دارابی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر دارابی

معاون محترم سیما

با سلام؛

امسال برنامه‌های نوروزی سیما از غنای بیشتری برخوردار بود. توجه قابل قبول به نیازهای ملی چون محیط زیست، هدفمندی یارانه‌ها، جمعیت و خانواده در کنار برنامه‌ریزی خوب و راضی‌کننده در تولیدات نمایشی، مستند و برنامه‌های سرگرم کننده و طراحی مناسب برای انتقال پیام‌های سازنده از جمله برجستگی‌های سیما بود.

برنامه‌های معنوی به ویژه انعکاس گسترده و اثربخش «راهیان نور» و اطلاع‌رسانی مستمر و آگاهی بخش از وضعیت آب و هوا، جاده‌ها و نیازهای مسافرتی هموطنان عزیز در شرایطی صورت گرفت که سیما یکی از پرمخاطب‌ترین دوره‌های خود را طی کرد.

همکاری و هماهنگی بخش‌های تولیدی و نظارتی به ویژه هوشمندی و پرکاری مدیران پخش باعث شد تا اشکالات نظارتی در حد قابل قبولی کاهش یابد.

ابراز رضایت مردم در سطح گسترده و ملی و اظهارنظرهای فراوان مسئولین و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و نیز برگزاری جلسات متعدد تقدیر و تشکر توسط دستگاه‌ها و نهاد‌ها حاکی از موفقیت شما در نوروز امسال است.

خوش‌تر آن باشد که سر دلبران       گفته آید در حدیث دیگران

ضمن تشکر از جنابعالی؛ مراتب سپاس و تحسین اینجانب را به همه هنرمندان عزیز، برنامه‌سازان و مدیران محترم سیما ابلاغ نمائید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.