استفاده از تلفن‌ همراه برای آموزش زبان به کودکان

۱۳خردادماه،

استفاده از علایم اختصاری در پیام‌های نوشتاری تلفن ‌همراه می‌تواند به عنوان فرآیندی تحلیلی برای افزایش خلاقیت‌ زبانی کودکان مورد استفاده قرار گیرد و مهارت‌های آنها را در این زمینه ارتقا دهد.
 
کارشناسان بر این باورند که استفاده از علایم اختصاری در پیام‌های نوشتاری تلفن‌همراه می‌تواند به عنوان فرآیندی تحلیلی برای افزایش خلاقیت‌های زبانی کودکان مورد استفاده قرار گیرد و مهارت‌های آن‌ها را در این زمینه ارتقا دهد.
 
به گزارش فارس به نقل از تلگراف، "والدیمار مارتینیوک"(Waldemar Martyniuk) مدیر "شورای مرکز زبان‌های مدرن اروپا" علاوه بر خبر یاد شده پیشنهاد داده است که مدارس می‌بایست به دانش‌آموزان خود اصطلاحات و گویش‌های محلی را آموزش دهند و آن‌ها را برای فهم این نکات تشویق کنند.
 
وی بر این باور است که این اتفاق برای کودکان "حس ماجراجویی" در دنیای زبان‌ها را ایجاد می‌کند و می‌تواند به عنوان گامی موثر در یادگیری زبان های خارجی محسوب شود.
 
مارتینیوک گفت که انواع مختلف روش‌های ارتباطی که توسط دانش‌آموزان مدرسه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد نشان داده است که بسیاری از دانش‌آموزان این روزها به صورت چندزبانه ارتباطات خود را برقرار می‌کنند و ذهن آن‌ها برای پذیرش چند زبان مختلف باز است.
 
وی بر این باور است که نوشتن پیامک‌ها به صورت اختصاری و استفاده از اصطلاحات مختلف در آن‌ها می‌تواند مهارت نوشتاری کودکان را نیز ارتقا دهد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.