استقبال از نمایش ˝من از سگ بودنم چیزهای…˝

اردیبهشت ۱۴۰۳

نمایش ˝من از سگ بودنم چیزهای تازهی فهمیده بودم˝، به کارگردانی و نویسندگی فرزاد امینی، اجراهای خود را از ۲۳ تیر ماه در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز کرد.

به گزارش هنرآنلاین، نمایش “من از سگ بودنم چیزهای تازهی فهمیده بودم”، به کارگردانی و نویسندگی فرزاد امینی، در حالی اجراهای خود را از امروز ۲۳ تیر ماه در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران آغاز کرد که با استقبال بی نظیر مخاطبان همراه بود و بیش از ۹۵% از صندلیهای سالن توسط مخاطبان پر شده بود.

در این نمایش که بر اساس دو داستان “سگ ولگرد” و “سه قطره خون” صادق هدایت بازنویسی شده است؛ “پات” سگ ولگرد، برای گردش از محل زندگی همیشگیش دور شده و صاحبش را گم می کند. این آغاز سرگردانی اوست که… .

«مهدی دوستی»، «مریم رها»، «مریم صائب»، «الناز طهماسبی»، «آیدا توتونچی»و «فرزاد امینی» ترکیب بازیگران این اثر ۷۰ دقیقه ای را تشکیل می دهند.

همچنین «مهدی امینی» به عنوان آهنگساز، «نوشین آتشگاهی» طراح لباس، «نگین ساعد» طراح صحنه، «ملیکا حبیبی» طراح پوستر و بروشور، «مرتضی اسدی» دستیار کارگردان، «آیلا تنهایی» منشی صحنه، «آرزو آزادپور» عکاس و «امیر پاسنگی» به عنوان روابط عمومی با گروه تئاتر پرومته همکاری می کنند.

یادآور می گردد، بلیت این نمایش که با قیمت ۸۰۰۰ تومان ارائه می گردد، به صورت روزانه در خانه هنرمندان ایران و به صورت اینترنتی در پایگاه اینترنتی تئاتر نت به آدرس ticket@theatrnet.com عرضه می گردد. همچنین علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو و پیش خرید بلیط می توانند با شماره ۰۹۳۶۲۳۹۰۹۰۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.