گودرزی عذرخواهی کرد

۰۹ام بهمن ،

جام جم آنلاین: حمید گودرزی با بیان این‌که به لُر بودنش افتخار می‌کند،گفت: در زمینه‌سوالی که دربارهٔ‌ لُر بودنم در برنامه تلویزیونی مطرح شد، باید بگویم از همین جا از تمامی هموطنانم عذرخواهی می‌کنم، چرا که سوء‌تفاهمی، بیش نبود.

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ حمید گودرزی با بیان این‌که به لُر بودنش افتخار می‌کند، اینگونه گفت: در زمینه‌ سوالی که دربارهٔ لُر بودنم در برنامه تلویزیونی مطرح شد، باید بگویم از همین جا از تمامی هموطنانم عذرخواهی می‌کنم، چرا که سوء‌تفاهمی، بیش نبود.

 این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: زمانی که در برنامه «سینما گلخانه» طی گفت‌وگویی از من دربارهٔ اصلیتم سوال شد، من هم با مزاح و خنده جواب دادم و باز هم تکرار می‌کنم که طبیعتا من لُر هستم و به لُر بودنم افتخار می‌کنم.

 گودرزی گفت: ما اقوام لُر ۶۰ تا ۷۰ درصد از گفت‌وگوها و صحبت‌های روزمره‌مان با شوخی و خنده و مزاح و طنز همراه است؛ بنابراین آن روز هم پاسخ من، من باب مزاح بود و شوخی کردم.

 وی که این شب‌ها سریال «زمانه» را روی آنتن شبکه سه دارد، افزود: با سوء‌تفاهم پیش آمده از همین جا از تمامی هموطنان لرم عذرخواهی می‌کنم؛ چرا که این اتفاق سوء تعبیر و سوء تفاهم بود وگرنه خدای نکرده هیچ قصد و غرضی نداشتم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.