استقبال با شکوه مردمی از ورود کاروان افتخارآفرین کشتی فرنگی/ بنا و شاگردانش روی دوش جمعیت چندین هزار نفری/ گزارش تصویری

نمایش اسلاید

/Images/News/Larg_Pic/Free.gif

به گزارش خبرآنلاین ؛اعضای تیم ملی کشتی فرنگی قهرمان رقابتهای المپیک ۲۰۱۲ لندن بامداد امروز(پنجشنبه) با استقبال باشکوه و بی نظیر مردم و به کشور بازگشتند.فرنگی کاران کشورمان که با کسب سه مدال طلای حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی با شکست طلسم ۴۰ ساله برای نخستین بار قهرمان المپیک شدند و باعث کسب بهترین نتیجه کشتی در این رقابتها شدند، با استقبال تمدن استاندار تهران، رسولی نژاد و پیشنمازی معاونان وزارت ورزش و جوانان، حسن رنگرزنایب رئیس، عارف ربطی دبیرفدراسیون، اسداله رضایی مشاور اجرایی سرپرست، سید جواد رفوگر رئیس انستیتو کشتی و محمد مشهدی آقایی مدیر روابط عمومی فدراسیون کشتی و جمعی ازمسئولان وزارت ورزش، بسیج، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی وارد کشور شدند.
حضور پرشور مردم علاقمند به ورزش اول کشور و خانواده های کشتی گیران از نکات جالب توجه استقبال از دلاورمردان تیم ملی بود که محمد بنا سرمربی، اعضای کادر فنی تیمهای ملی و تک تک فرنگی کاران را تشویق می کردند. تعدادی از پیشکسوتان کشتی و ورزش کشور به همراه ثمربخش و قادری رئیس و نایب رئیس هیئت کشتی مازندران و جمعی از مسئولان هیئت کشتی تهران  در این مراسم حضور داشتند.دکتر صادق محبوبی مشاور حوزه مدیریت تیمهای ملی،خلیل رشید محمدزاده سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان، طالب نعمت پور، محسن حاجی پور، افشین بیابانگرد و علی محمدی هم در مراسم استقبال از فرنگی کاران شرکت داشتند. مردم زیادی از اقوام و بچه محل های قهرمانان کشتی فرنگی هم در فرودگاه حاضر بودند و فرودگاه آمام خمینی (ره) حال و هوای خاصی در این ساعات اولیه بامداد به خود گرفته بود. به محض ورود حمید سوریان به پله خروجی گیت فرودگاه ؛ جمعیت زیادی به سمت کشتی گیران آمدند و آنها را روی کول شان تا خروجی فرودگاه پیش بردند. فریادهای تشویق دلاوران کشورمان از محمد بنا گرفته تا سوریان ، نوروزی ، رضایی و بیش از همه سعید عبدولی ، حال و هوایی خاص به ورزشگاه داده بود. محمد مایلی کهن که یکی از استقبال کنندگان اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بود به سعید عبدولی دلگرمی می داد و مادر سعید می گفت:« خوشحالم فرزندی تربیت کردم که پرچم کشورم را بالای دستانش نگه داشته است. »

حمید سوریان اعتقاد داشت همه ملی پوشان قهرمانند و عبدولی می گفت:«حیف که کسی در لندن حقم را نگرفت اما مهر مردم بزرگترین جایزه ای بود که من بردم.»

۴۱۴۱
خبرنگاران و رسانه های گروهی نیز حضور پررنگی در استقبال از فرنگی کاران داشتند و این مراسم با همکاری مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) بصورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش شد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.