استقلال فرصت اشتباه ندارد

۳۱فروردین۱۳،

ppp (12).jpg

استقلال و الریان در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که نماینده ایران در شرایط روحی بسیار خوبی به سر می‌برد و در صورت برد گام بزرگی برای صعود بر می‌دارد و در صورت شکست احتمال حذفش بالا خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از هفته ی پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از گروه چهارم استقلال و الریان در حالی سه شنبه برابر یکدیگر صف آرائی خواهند کرد که استقلال با یک برد تا حد بسیاری خیال خود را برای صعود راحت می کند. صدر نشین گروه چهارم در حالی میزبان الریان خواهد بود که این روزها در شرایط روحی خوبی قرار دارد و در آستانه ی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

استقلال پیش از این دیدار ۱۵ بار برابر نمایندگان قطری به میدان رفته و همواره آمار خوبی برجای گذاشته است. دیدن آمار نتایج این تیم برابر تیم‌های قطری می‌تواند برای علاقمندان به فوتبال خالی از لطف نباشد.

نتیجه گل مرحله فصل نتیجه گل مرحله فصل
السعد – استقلال ۱ – ۱ مرفاوی مرحله اول ۹۰-۹۱ استقلال – السعد ۱ – ۰ مرفاوی مرحله اول ۹۰-۹۱
الریان – استقلال ۱ – ۲ چنگیز – سرخاب نیمه نهایی ۹۱-۹۲ السعد – استقلال ۰ – ۱ سامره مرحله‌ی دوم ۲۰۰۰-۲۰۰۱
استقلال – السعد ۲ – ۱ فرزاد مجیدی- نیکبخت مرحله‌ی دوم ۲۰۰۰-۲۰۰۱ استقلال – السعد ۲ – ۱ سامره – خطیبی مرحله گروهی ۲۰۰۲-۲۰۰۳
ام صلال – استقلال ۱ – ۰ —– مرحله گروهی ۲۰۰۹ استقلال – ام صلال ۱ – ۱ برهانی مرحله گروهی ۲۰۰۹
استقلال – الغرافه ۳ – ۰ مجیدی ۲ – منتظری مرحله گروهی ۲۰۱۰ استقلال – الغرافه ۱ – ۱ سید صالحی مرحله گروهی ۲۰۱۰
استقلال – السعد ۱ – ۱ فرهاد مجیدی مرحله گروهی ۲۰۱۱ استقلال – السعد ۲ – ۲ فرهاد مجیدی ۲ گل مرحله گروهی ۲۰۱۱
الریان – استقلال ۰ – ۱ یورکوویچ مرحله گروهی ۲۰۱۲ استقلال – الریان ۳ – ۰ برهانی ۲- شریفات مرحله گروهی ۲۰۱۲
الریان – استقلال ۳ – ۳ نکونام- برهانی- ساموئل مرحله گروهی ۲۰۲۴ استقلال – الریان ؟ ؟ مرحله گروهی ۲۰۲۴

استقلال از پانزده رویارویی خود برابر نمایندگان قطری موفق به کسب ۸ پیروزی و ۶ شش تساوی شده است. همچنین یکبار از نماینده قطری شکست خورده است. شاگردان قلعه‌نویی که بعد از استراحتی یک هفته‌ای به مصاف الریان می‌روند در بازی رفت بازی برده را برابر الریان با تساوی عوض کردند. در ان دیدار سلسله اشتباهات عمران‌زاده سه امتیاز مهم را از استقلال گرفت با اینحال استقلال با هفت امتیاز در صدر جدول گروه چهارم ایستاده است و بیشترین شانس برای صعود به مرحله‌ی را دارد. از سویی دیگر با توجه به پیچیدگی گروه چهارم و در صورت شکست استقلال برابر الریان، احتمال حذف استقلال از گردونه رقابت‌ها بسیار بالا خواهد بود و شاید همین امر قلعه‌نویی را تا حد بسیاری محتاط کند تا کار استقلال به هفته‌ی نهایی کشیده شود.

جدول رده بندی گروه چهارم به شرح زیر است:

تیم تعداد بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ استقلال ایران ۴ ۲ ۱ ۱ ۷ ۵ ۲ ۷
۲ العین امارات ۴ ۲ ۰ ۲ ۶ ۶ ۰ ۶
۳ الهلال عربستان ۴ ۲ ۰ ۲ ۶ ۶ ۰ ۶
۴ الریان قطر ۴ ۱ ۱ ۲ ۷ ۹ ۲ – ۴

دیدار استقلال و الریان ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند. دیگر دیدار این گروه را الهلال و العین با میزبانی الهلال ساعت ۲۲:۲۰ به وقت تهران برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، فردا همچنین سپاهان که شانس کمی برای صعود از مرحله گروهی دارد در امارات به مصاف النصر می رود و اگر بتواند در این بازی به پیروزی برسد باید منتظر روز آخر بازیها باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.