اسکای درایو به سیستم پخش موسیقی آنلاین مجهز می گردد؟

۱۳م آذر ،

بر طبق کدهای به دست آمده از متن SkyDrive HTML اینطور به نظر می آید که SkyDrive به زودی شاهد تغییراتی در پخش موسیقی به صورت آنلاین و streaming  خواهد بود.

در این قطعه کد به دست آمده، بعضی کنترل های مختلف صوتی دیده شده اند که شایعات مختلف را در این باره به قوت تبدیل می کند. پایگاه اینترنتی LiveSideدر این مورد توضیح می دهد که یک MusicPlayerبر روی SkyDrive  قرار خواهد گرفت و در حال تست داخلی می باشد. البته این منبع تایید نکرده است که آیا این پخش استریمینگ موسیقی با Xbox Musicنیز مجتمع خواهد شد یا نه؟

اگر این شایعات به وقوع بپیوندد، مایکروسافت در تلاش است تا سرویسی مشابه iTunesبرای syncکردن موارد مختلف با یکدیگر تولید کرده و از طریق سیستم های ابری امکان دسترسی کاربرانش را به اطلاعات و موسیقی ها بر روی دستگاه های مختلف فراهم کند.

از طرفی مایکروسافت تایید کرده است که به زودی Xbob Musicبه کاربرانش دسترسی فضای ابری می دهد. کاربران می توانند به زودی آهنگ های خود را بر روی فضای ابری که در اختیار خواهند داشت قرار دهند.

البته هنوز هیچ زمان دقیقی از این موضوع ارائه نشده است و موضوع MusicPlayerدرون اسکای درایو کاملا بر اساس حدس است. اگر موضوعی در این باره در جریان باشد به احتمال بسیار مایکروسافت در اتفاق CES 2013مایکروسافت از آن پرده برداری خواهد کرد.

 

منابع: Liveside و Slashgear

 

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.