اشکان خطیبی مدیریت مجتمع مسکونی «دلنواز» را برعهده گرفت+عکس

۲۲ آبان ،

به گزارش تفسیری شبکه ایران، ‌تصویربرداری مجموعه تلویزیونی “تهران پلاک یک” به کارگردانی مهدی مظلومی که اوایل مهرماه در تهران کلید خورده بود همچنان ادامه دارد و گروه تولید این روزها مشغول تصویربرداری در لوکیشن اصلی سریال مجتمع مسکونی واقع در ولنجک می باشند.


فرهاد فرج نظام تهیه‌کننده این مجموعه در گفت‌وگو با شبکه ایران ضمن اعلام این مطلب گفت: تصویربرداری اپیزود دهم با عنوان “تابلو” به پایان رسیده و گروه تولید به تازگی مشغل ضبط تصاویر اپیزود یازدهم می باشند. در این اپیزود بازیگرانی همچون علیرضا خمسه،‌ اشکان خطیبی، اردشیر کاظمی، مرضیه صدرایی و حامد وکیلی حضور دارند.


تهیه کننده مجموعه “تهران پلاک یک” در خصوص وقت پیش‌بینی شده برای پخش این سریال گفت: چنانچه وقتی برای پخش در کنداکتور شبکه قرار دهند سریال پس از ماه محرم و صفر به روی آنتن خواهد رفت. در غیر این‌صورت پخش آن به فروردین ۹۲ موکول خواهد شد.


این مجموعه در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای در قالب طنز به صورت اپیزودیک طراحی شده که در هر قسمت به یکی از موضوعات و مشکلات آپارتمانی نشینی (شارژ ماهیانه، مشاعات آپارتمان، زباله، پارکینگ، انباری، صدای مزاحم و…) می پردازد.
داریوش مودبیان، ناهید مسلمی، مهتاج نجومی، امیر غفارمنش، لیلا بوشهری و …از دیگر بازیگرانی می باشند که در این سریال حضور دارند.
این مجموعه برای گروه فیلم و سریال شبکه تهران تهیه و تولید می شود.

سینمای ایران و جهان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.