اظهارات توخالی اصلاح طلبان اثری در مشارکت مردم در انتخابات ندارد

۲۰ آبان ،

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: با وجود تایید اکثریت کاندیداهای اصلاح طلبان توسط شورای نگهبان، مردم در انتخابات مجلس نهم نشان دادند که ادعاهای اصلاح‌طلبان را قبول ندارند و عدم حضور آنها اثری در حمایت مردم از انقلاب ندارد.


نعمت الله توان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ،درباره ادعای اصلاح طلبان مبنی بر پیروزی قاطع خود در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی چنین ادعایی، تعدد کاندیداهای اصولگرایان است که این گروه می‌بایست با معرفی یک نامزد واحد در میان خود جرقه های امید را در دل اصلاح‌طلبان خاموش کنند.

وی با اشاره به اینکه خاتمی ابتدا باید پاسخگوی عملکرد خود در جریان فتنه ۸۸ باشد، گفت: بیش از هر کاری کارنامه خاتمی باید مورد ارزیابی قرار بگیرد چراکه اصلاح طلبان با گذشت ۳ سال از اتفاقات غم‌باری که فرصت جمهوری اسلامی را به تهدید تبدیل کرد و کشورمان را از جایگاه مدعی به جایگاه متهم تنزل داد عذر خواهی نکرده‌اند.

توان در ادامه افزود: با وجود تایید اکثریت کاندیداهای اصلاح طلبان توسط شورای نگهبان، مردم در انتخابات مجلس نهم نشان دادند که ادعاهای اصلاح‌طلبان را قبول ندارند و عدم حضور آنها اثری در حمایت مردم از انقلاب ندارد، ما شاهد بودیم که مشارکت مردم در انتخابات نهم مجلس از انتخابات مجلس هشتم نیز بیشتر بود، لذا این اظهارات تو خالی کمکی به برون رفت آنها از این وضعیت نمی‌کند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه سران اصلاحات از نتیجه معکوس ادعاهای خود باخبرند خاطر نشان کرد: هدف از این ادعاها بهانه تراشی و ایجاد فتنه جدید در نظام در صورت شکست تبلیغاتی است؛ بنابراین اتحاد و ائتلاف اصولگرایان برای دفع این توطئه ضروری است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.