اعزام مبلغان ورزشکار به مسابقات ورزشی

۱۶م آذر ،

حجت الاسلام و المسلمین رسول حسن یزدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تا کنون مبلغان ورزشکار به مسابقات ایران و ازبکستان، ایران و کره و بازی دربی پیروزی و استقلال و چند مسابقه دیگر اعزام شده اند.

وی ادامه داد: مبلغان در میان تماشاگران فوتبال چند ساعت قبل از آغاز بازی حضور پیدا کرده و با آنها روابط صمیمانه ای را برقرار کرده و مشاوره های مختلفی را انجام می دهند.

رئیس اداره سلامت حوزه های علمیه گفت: عکاسان رسانه های خبری در پوشش تصویری مسابقات ورزشی طلاب بایستی تمامی رشته های ورزشی را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه همانطور که در انتشار یافتن عکس های ورزشی بانوان حساسیت ویژه ای لحاظ می گردد، گفت: در انتشار یافتن عکس های ورزشی طلاب بایستی احترام این قشر و قداست آن در نظر گرفته شود و منجر به حرمت شکنی نگردد.

وی تصریح کرد: اشخاص مسن سال و یا سنتی بیشتر خواهان تبلیغ سنتی دین می باشند و حال آنکه جوانان استقبال بیشتری از عملکرد مبلغان ورزشکار دارند، از این رو ما موظفیم در رفتارهای خود حرمت دو گروه را رعایت کنیم.

حجت الاسلام حسن یزدی با تاکید بر این مطلب که نگاه ما به رشته های ورزشی فرا رشته ای است، ادامه داد: ما در بحث ورود به برنامه های ورزشی نگاه گسترده ای فراتر از رشته ورزشی فوتبال داریم./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.