منصوری: در وزن ۱۰۰+ جودوکار به ونزوئلا اعزام نمی کنیم

رئیس انجمن جودو ناشنوایان از اعزام نشدن جودوکاران در وزن ۱۰۰+ به مسابقات هنرهای رزمی ونزوئلا خبر داد و اظهار داشت: به دلیل محدودیت بودجه در این وزن جودوکار اعزام نمی کنیم.

 منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فدراسیون ناشنوایان، پیوند اعضا و بیماران خاص با محدودیت بودجه مواجه است و پیش از این نیز به دلیل مشکلات مالی اعزام تیم ملی جودو ناشنوایان در هاله ای از ابهام قرار داشت اما در نهایت پس از پیگیری ها و تلاش های سرپرست فدراسیون در نهایت جودوکاران همراه با تکواندو و کاراته کاران ناشنوا راهی ونزوئلا می شوند.
منصوری تصریح کرد: علیرغم تلاش های بی دریغ اعضای فدراسیون اما بودجه کافی برای اعزام و حضور کامل اعضا تیم ملی جودو در مسابقات جهانی هنرهای رزمی فراهم نشد و متأسفانه فقط ۶ ورزشکار آماده شرکت در این مسابقات می شوند.
وی تصریح کرد: هزینه های اعزام تیم ملی جودو به مسابقات بسیار بالا است بنابراین علیرغم آمادگی که در ۷ وزن داریم اما فقط در ۶ وزن شرکت می کنیم البته در هر وزن نیز فقط یک ورزشکار نماینده تیم جودو ناشنوایان است.
 وی افزود: امیدواریم که جودوکاران در مسابقات انفرادی دچار مصدومیت شدید نشوند تا در بخش تیمی نیز از آنها استفاده کرده و عملکرد مناسبی را ارائه دهیم.
رئیس انجمن جودو افزود: در مسابقات آسیا_اقیانوسیه عملکردی مناسب ارائه دادیم از این رو جودوکارانی را که در این مسابقات مدال آور بودند را به عنوان نماینده ایران اعزام می کنیم. وی خاطرنشان کرد: تیم ملی جودو ناشنوایان در اوزان ۶۰- توسط علی سلحشور (خراسان رضوی) در ۶۶- محمد آسیابی شفیعی تهران ۷۳- علی دهقان (خراسان شمالی) ۸۱- حسین الله کرمی مرکزی، ۹۰- فرید عاکره خوزستان و ۱۰۰- کیلوگرم مرداد حمیدی کرمانشاه به مسابقات جهانی ونزوئلا اعزام می شوند.
گفتنی است مسابقات جهانی هنرهای رزمی ۲۶ شهریور ماه به میزبانی کشور ونزوئلا برگزار می شود./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.