تیم ملی جودو با نفرات کامل به مسابقات اعزام نمی شود

فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص همچنان با کمبود روحیه مواجه است از این رو در اعزام تیم های ملی ناشنوایان به مسابقات برون مرزی با نفرات کامل با مشکل روبرو است.

منصوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جهت آمادگی جودود کاران  در مسابقات جهانی هنرهای رزمی اردوهای منظمی را برپا کردیم که آخرین اردوی آمادگی تیم ملی جودو ۲۲ تیر ماه پایان یافته است و جودو کاران سپس بعد از ماه مبارک رمضان درباره تمرینات خود را پیگیری می کنند.

 وی ادامه داد:  انجمن جودو پس از پایان ماه مبارک رمضان اردویی ۲۰ روزه را برای تیم ملی جودو در برنامه دارد البته اردوی فوق تا زمان اعزام جودو کاران  به مسابقات  به طور می انجامد و ۱۲ جودو کار در آخرین اردو تیم ملی جودو تمرین می کنند.

 منصوری افزود:  اردوی نهایی تیم ملی جودو در تهران برپا می شود و البته فدراسیون پیشنهاد برپایی اردو در یکی از استان های ایران را کردند اما آن جایی که در استان تهران حریف تمرینی مناسب در اختیار داریم لذا حضور و برپایی در تهران به سایرنقاط ترجیح دادیم.

 منصوری افزود:  جودو کاران ناشنوا باتیم ملی جوانان و بزرگسالان تمرین می کنند و با توجه به اینکه  ملی پوشان تیم ملی جودو از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی قرار داردند لذا حریف تمرینی بسیار مناسبی برای جودو اکران ناشنوا محسوب می شود.

منصوری افزود:  تیم ملی جودو ناشنوایان  از لحاظ فنی  به نسبت تیم ملی جوانان و بزرگسالان در سطح پایین تری قرار دارند و درچند وزن نظارت زیادی بایکدیگر دارند اما دو وزن ورزشکاران ناشنوا تفاوت خوبی با ملی پوشان دارند و سطح فنی آنها جوودکاران باتیم ملی جوانان و بزرگسالان برابر است.

 رییس انجمن جودو ناشنوایان اظهارداشت:  سرپرست فدراسیون ناشنوایان ، پیوند  اعضا و بیماران خاص خواهان  اعزام فقط دوم جودو کار طلایی تیم ملی جودو در مسابقات آسیایی است و متاسفانه مشکلات مالی و کمبود بودجه شرایط را برای اعزام تیم ملی  جودو به مسابقات جهانی هنرهای رزمی با نفرات کامل با محرومیت مواجه کرده است.

وی ادامه داد:  اگر چه فدراسیون  خواهان  اعزام دو جودو کار به این مسابقات است اما به طور حتم پس از جلسه ای که با فاطمی نسب در هفته ی‌آینده برگزار می کنیم تعداد نفرات اعزامی جودو کاران به این مسابقات را افزایش می دهیم.

 منصوری ادامه داد:  به عنوان رییس انجمن تمام تلاشم را به کار می گیرم تا علاوه بر دو جودو کار طلایی، ورزشکارانی  که در مسابقات آسیایی صاحب مدال نقره و برنز شده اند  را نیز راهی مسابقات جهانی هنرهای رزمی کنیم تا علاوه بر کسب تجربه جودو کاران ازلحاظ فنی در شرایط مناسب تری قرار گیرند.

 وی ادامه داد:  امیدوارم مشکلات مالی و جذب حمایت کننده مالی برای ورزشکاران این حوزه در سریع ترین زمان حل شود تا در اعزام ورزشکاران حوزه ناشنوایان ، پیوند اعضا و بیماران  خاص برای مسابقات برون مرزی آینده با کمترین حاشیه و مشکل  مواجه باشیم و تیم های ملی ناشنوایان با نفرات کامل راهی مسابقات شوند.

 منصوری افزود:  شرایط مسابقات جهانی،‌و سطح فنی تیم های شرکت کننده به نسبت مسابقات آسیایی، اقیانوسیه به هیچ عنوان  قابل قیاس نیست و مسابقات جهانی در سطح بسیار بالایی برگزار می شود از اینرو نباید انتظار غیر منطقی از تیم ملی جودو ناشنوایان داشت.

رییس انجمن تصریح کرد:  به هر حال کسب فقط یک مدال برنز از سوی ورزشکاران تیم ملی در این مسابقات برای کاروان جودو رضایت بخش است و امیدوارم که توانایی دریافت مدال جهانی هنرهای رزمی و نزوئلا را داشته باشیم.

 گفتنی است:  مسابقات جهانی  هنرهای رزمی اواخر خرداد ماه به میزبانی ونزوئلا برگزار می شود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.