منصوری: جودوکاران ناشنوا در لیگ دسته یک به رقابت می پردازنند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

رییس انجمن جودو ناشنوایان گفت: پیشنهادی به علیمرادی سرپرست فدراسیون ارائه دادیم و در صورت موافقت وی و فدراسیون جودو، جودوکاران ناشنوا در لیگ یک به رقابت می پردازنند.

منصوری رییس انجمن جودو ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: علیمرادی نگاه بسیار مثبتی به موفقیت و ارتقا سطح فنی ورزشکاران حوزه ناشنوایان دارد و خواهان حضور پر قدرت تیمهای ملی ناشنوایان در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان است.

وی ادامه داد: مسابقات المپیک ناشنوایان مرداد ماه سال ۹۲ برگزار می شود و ورزشکاران این حوزه تا آن زمان برای آمادگی جهت حضور در مسابقات المپیک فرصت دارند بنابر این روسای انجمن ها باید در سریع ترین زمان برنامه های آمادگی حوزه های خود را به فدراسیون ارسال کنند.

منصوری خاطر نشان کرد: سال های زیادی از تشکیل ورزش جودو در فدراسیون ناشنوایان نمی گذرد از این رو این ورزش در فدراسیون به نسبت برخی از تیم ها از تجربه و قدمت زیادی برخوردار نیست و نیاز به حمایت همه جانبه از سوی مسئولان ورزش دارد.

رییس انجمن جودو خاطر نشان کرد: تیم ملی جودو مردان همچنان کامل نیست از این رو انتظار و توقع تشکیل تیم ملی جودو بانوان در آینده ای نزدیک غیر منطقی است البته به هیات استان ها جهت معرفی نفرات مستعد در این زمینه نامه ارسال کردیم اما نیرویی از سوی استان ها تاکنون معرفی نشده است.

منصوری خاطر نشان کرد: برنامه های کلی وجزئی تیم ملی جودو ناشنوایان را به طور کامل یکشنبه ۷ آبان به فدراسیون ارسال می کنیم اما پیش از این پیشنهاد حضور جودو کاران ناشنوا در رقابت های لیگ یک را به علیمرادی سرپرست فدراسیون ارائه داده ایم و در صورت رضایت وی و فدراسیون جودو، جودو کاران ناشنوا در رقابت های لیگ یک شرکت می کنند.

منصوری افزود: حضور جودو کاران ناشنوا در مسابقات لیگ یک تا حدود فراوانی در روند پیشرفت و ارتقاء فنی آنها تاثیر مثبت می گذارد و انگیزه و اعتماد به نفس آنها را برای حضور در مسابقات رسمی و بزرگ تر ارتقا می دهد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.