اعلام محدودیتهای ترافیکی آخرین هفته پاییز

۲۲م آذر ،

اعلام محدودیتهای ترافیکی آخرین هفته پاییز

پلیس راه با صدور اطلاعیه ای محدودیتهای ترافیکی جاده‌های کشور را طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آذر ماه را اعلام کرد.

به گزارش «عصرخودرو»، به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه اعلام شد. براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه ۲۳تا ۲۳ روز جمعه ۲۴ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
محور کرج – چالوس
تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۱ روز جمعه ۲۴ آذرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ روز جمعه از ۱۵ کیلومتری مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه است.
محور هراز
تردد تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد کامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۱ روز پنج شنبه ۲۳ آذر ماه و از ساعت ۶ تا ساعت ۲۱ روزجمعه از محور هراز ممنوع می باشد.
محور دماوند
تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۱ روز جمعه ۲۴از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
محور زاهدان- زابل
تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور زاهدان – زابل و بالعکس ممنوع می باشد.
همچنین مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان دربارهٔ وضع راه‌های کشور از نظر جوی و ترافیکی، یا امدادرسانی است.

چهارشنبه ۲۲ آذر   ۱۶:۱

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.